WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Eldstesnupp fyller 3 år i dag, så da kommer vi hit ) Hallo! ) hehe..
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei og gratulerer til snuppa. Er dessverre ikke så mye action her for tiden, men vi får det vel ikke mere moro enn vi lager selv. Jeg har selv en pode som fyller 4 om fjorten dager, så stor begivenhet her i gården. Det jeg gleder meg mest til er å begynne å leke med sjørøverskuta han får av oss i bursdagsgave (sammen med han så klart). Det blir gode greier det. Ja ja.....
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Nei, men om jeg forsvinner tilbake til dinbaby hjelper det jo ikke noe ) Får holde meg her og lage litt action da! Hihi..du får passe på at han også får lekt litt da, at du ikke tar helt over ;o) Veldig gøy å kunne gi dem noe de virkelig har ønsket seg. Her er det Lynet McQueen for alle penga (ikke interessert i dukker og barbie eller noe sånt enda...) og snupp fikk en Mack-trailer som kan slås ut til en veistump og en liten bane og litt sånt. Når hele resten av slekta hadde kjøpt flere små lynet-biler ble jo dagen bare helt sjef! En sliten tre-åring som la seg i går ja!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Des flere jo bedre. Jeg må spørre deg.. denne Lynet McQueen, hvor hører han hjemme hen? Er det Rorri eller Biler, vet du det? Litt forvirret for det er en Lynet i Rorri, men er det Lynet McQueen? Litt merkelig spørsmål kanskje, Godt å ha dagen overstått? Jeg mest gleder meg, men gruer meg litt også, til podens 4 årsdag neste søndag. Som sagt så gleder jeg meg mest til sjørøverskuta!!! Må vel bake litt i uken som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå