Gå til innhold

Trenger gode råd i forhold til vognpose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen har de bedt om at jeg tar bort vognposen, da lillegutt blir så svett og varm når han sover. Vet ikke helt hva posen heter, men er langhåret ull i den, glidelås hele veien ned og rundt føtterne slik at man kan åpne nede.

Barnehagen ønsker en vanlig dyne i vogna, men jeg er redd det blir for kaldt. Selve bunnen i vogna er jo ikke akkurat varm og god. Bor i nordland, så her er jo ikke akkurat varmt og fint vær for tiden. Mye vind og rundt 3-5 grader de siste dagene.

Noen som har noen gode råd til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er varmere her så bruker vi lammeskinn, korthåre, i bunn av vogna og teppe eller dyne over, er det vind trekker jeg eller bhg over stormtrekket på vogna.

Må nesten si at jeg er misunnelig på deg, i bhg vår er barna overkledd både inne og når de sover, mange av oss hinter forsiktig om at det er greit med mindre klær, men hint er visst ikke nok så nå må vi si det rett ut ser det ut som.

Skrevet

Hva har du på gutten når an sover ute?

Bor i nord-troms å har kun på ull- undertøy å strikketdress på min når han sover. vet de hær i bhg, som har samme problem som deg bruker bare ull undertøy på når de sover ute,Ville ikke sluttet med posen jeg nei, heller sepå hva han har på seg. stormtrekk bruker vi alltid på når han sover i vogna.

Skrevet

Hjemme har hun på seg ullundertøy, og en ulldress utenpå, men i bhg tror jeg de tar på et ekstra lag med klær i mellom.

Jeg har endel liggenede i bhg, og ser at mye av det er brukt i løpet av en dag + at de bruker mye tepper.

Hun har akkurat startet i bhg, så jeg har villet se det litt an før jeg sier noe, kun hinta litt, og nå ser det ut til at det går bedre siden mange har hinta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...