Gå til innhold

Baby som biter i puppen..hardt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 4.5 mnd og har allerede fått to tenner nede. De kom for 3 uker siden, begge to samtidig. Nå tror jeg jammen meg de to oppe også er på vei. Hun klør noe sinnsykt i tennene og har gjort det en stund.

Problemet er at ofte når hun spiser så har hun begynt å bite. Hun har bitt sår i puppen, noe som førte til at jeg måtte pumpe den puppen og ikke kunne amme på et par dager.

Det har begynt å gro, men jeg er jo livredd for å amme...

Hva skal jeg gjøre? Hun tar ikke flaske så jeg kan jo ikke kutte ut amming heller...

Hvordan få i henne mm?

Er det andre som har det litt på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, vet akkurat hvordan du har det- jeg ble også redd for at jeg måtte slutte amme... men nei da :) gutten min er nå 10 mnd å ammer fortsatt :) men når nye tenner prøver han seg igjen å må påminnes - men det som funket for meg. vet ikke om det er riktig måte men tipset jeg fikk av mamma(siden jeg bet henne som liten også) var å ikke si au sånn litt for da synes de det er gøy men å skrike litt så de skvetter til- da slipper de taket og begynner nok å gråte litt men vent noen sekunder så legg til puppen igjen.. :) høres slemt ut men slemt å bit mammaen sin i puppen også ;) lykke til- kan jo hende du får noen bedre tips..

min har nå 6 tenner så føles litt som risiko sport kan jo sammenlignes med å putte hodet sitt inn en alligators munn ;) hehe

Skrevet

Jeg synes det høres logisk ut å skrike litt til (bevisst eller ubevisst), men vil bare nevne at det står på ammehjelpens sider at det kan lede til brystvegring... Men den sjansen ville jeg gledelig tatt dersom jeg ble bitt i puppen! Og brystvekring går jo som regel over, men slitsomt når det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...