Gå til innhold

April: Lyver så det renner av henne...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm..vi er ikke så plaget med det,men hender han lyver ja,men mer sånn legge skylden over på lillebror om han har gjort noe,men ellers har vi og andre inntrykket av at han er ganske så ærlig og ikke lyver,men lyver nok litt ja.. men mener det er litt mer "typisk" søsken seg imellom,legge skylden på hverandre..

glemte å skrive at storesøsteren deres på snart 8år lyver så det renner av henne,sto i jula å snakka med mora i tlf,og ser på gubben å lyver til dem begge,hun i tlf og han rett opp i øyne,og dette var litt alvorlige ting hun løy om også da.

vi snakket med henne om dette,og fortalte konsekvensene av å lyve,at det kan i værste fall faktisk være farlig og slikt,men så er hun jo da såpass mye eldre at hun forstår dette da.

hun tok det til seg og sjerpa seg det gjorde hun.

Haha, ja den praten har vi også hatt og jeg kunne formelig se hvordan det rant inn det ene øret og ut igjen det andre (helt ufordøyd). Her har pappa sagt at hun kan få sove i vår seng på natta, Ida i barnehagen skal sage av seg hånda, Lillebror sier at han har lyst på pære osv. Yeah right... Får håpe det ordner seg før det blir ugjennomskuelige løgner om mer alvorlige ting :oD Og sånn har hun holdt på siden hun var 3 tror jeg...

Huff, gruer meg til dette kicker inn... har ikke tatt henne i en eneste løgn, men noen misforståelser har det vært, og da er hun GANSKE så påståelig at HUN har rett... men gir seg til slutt etter at jeg har argumentert meg grønn i trynet...puh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...