Soloho Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Lillegutt våknet i morrest med begge ørene fulle av verk. Han hadde ørebetennelse for snart tre uker siden, og ble behandlet med penecellin. (fordi han ikke greide å suge fra brystet pga. smerter) Jeg tenkte at penecellinen ikke hadde virket siden han har begynt å tulle ved brystet igjen de siste dagene. Var sikker på at trommehinnene hadde sprukket og ringte legen. Han sa det ikke var betent, han hadde ingen CRP og ingen temp. Han sa trommehinna var hvit og ikke betent. Kan det bare renne verk fra ørene uten at det er betennelse? Han har jo tydelig vondt i ørene jo...Kan ligge helt rolig for så å begynne å skrike når jeg tar borti øreflippen. Kan det komme verk av andre ting? Skjønner ikke noe jeg ( Noen andre som har babyer med verk fra ørene?
Katsi Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Da eldstejenta mi hadde verk fra ørene sa legen at trommehinnen hadde sprukket. Det skal jo ikke komme verk fra ørene så det tyder jo absolutt på at ørebetennelsen ikke er borte.... Så legen på han etter at det var kommet verk?
Soloho Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Ja, vi var til legen i går etter at han våkna med verk i ørene i går morrest. Men legen sa det ikke var betent...Det er derfor jeg ikke skjønner noen ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå