Gå til innhold

Ugla...

Twintipp og himmelblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom opp i injeksjoner idag jeg og:o)

Gikk bra da!

Og gjett hva jeg sa når sensorene spurte om jeg hadde husket alt?: Nei, jeg må SÅKLART journalføre osv.osv. *he he*

Skrevet

hahaha gratulerer med vel overstått praksistest!!....glemte det du også ja :-DDDD De skjønner man er litt i pressa situasjon...så da går det greit ;-)

Jeg sto forresten på medikament regninga, viste det jo på forhånd, men var moro å se det på Arena også ja :-) Er så DEILIG det som er gjort og ferdig!!

Nå pugges det til Anatomi og fysiologi eksamen her....knappe 2uker..DEN gruer jeg meg skikkelig til og føler meg steika dum når jeg prøver å løse oppgavene vi har fått av foreleseren...sukk...

Skrevet

Nei, jeg glemte det ikke.. Du sa jo det for litt siden her vetdu, at du nevnte det etterpå. Så lærerne nikket så fornøyde vetdu når jeg nevnte det.. Men, holdt på å glemme det jeg og! Kastet søppel og slikt og var såre fornøyd for å være ferdig jeg.. he he. Så thanks!!

Du stod ja!!! Så suuuupert da!! Gruer meg jeg. Vi har til onsdag.. Håper det går bra da.

Sikker på at du klarer den eksamen med GLANS.

Masse lykke til.

KLem

Skrevet

Husk riktig benevning!! Vanligvis der feilen blir gjort :-)

Huske på dette med dokumentering selv jeg også så jeg sa det med en gang vi kom inn på det grupperommet der vi skulle snakke om "oppdraget" :-) Fort gjort når man skal bli testa å glemme sånne ting, blir så opptatt med hygienen og alt det der..hehe

Ei fikk beskjed om at hun var FOR hygienisk, trodde ikke det var mulig, men var vist det ja..hehe

Lykke til på onsdag!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...