Gå til innhold

Tips til vogn med svingbare forhjul/trehjuling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra før har jeg en Quinny, og har vært fornøyd med den. Dessverre er den så vond å legge sammen, og det er ltt småplukk jeg ikke er helt happy med.

Det jeg ønsker i en vogn er:

-barnet må kunne sitte både mot og med kjøreretningen i sportsdelen

-stor og lett tilgjengelig kurv under vognen (quinny sin er bitteliten og trang)

-lett å legge sammen

-svingbare forhjul/trehjuling

-stødig

-ikke for lav (bugga boo er feks altfor lav)

Hva vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å anbefale deg teutonia spirit s3, men den har liten og trang handlekurv under, og er nok lav også.

Ellers så er det en solid trehjuling som er god og lun, lett og trille, lett å legge sammen, lett i vekt og sportsdelen kan du ha begge veier.

Skrevet

Eller mistral s, den har noe bedre handlekurv enn s3. men alle teutoniavognene er jo ganske lave.

Koelstra syns jeg er en fantastisk vogn, den bør du sjekke ut. Men nettsiden er litt villedende syns jeg, ville sett på den i butikken var jeg deg. Vet de fører den i stavanger, bergen og trondheim ihvertlfall, i egne koelstrabutikker.

Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut Koelstra!

Skrevet

Kan koelstra sportsdelen vendes begge veier? Ser ikke det på de jeg fant på finn.no ihvertfall...

Skrevet

Bebe Confort High Trek eller nye TFK Joggster X som kommer rundt påsketider :)

Skrevet

Hm, jeg trodde koelstra kunne snus begge veier. ikke vendbart håndtak vet jeg, men trodde man kunne snu..

Men skal ikke si det sikkert!

Skrevet

Foreslår den nye brio go vogna. Jeg er selv ganske lang og da blir både spirit og bugaboo for lav. Det geniale med brio go er at kurven under vogna erstor og lett tilgjengelig. Den har fire hjul der de små er svingbare. Setet er vendbart og vogna blir liten når den legges sammen. Ulempen er at man må ta av bagen når den legges sammen, men dette gjelder ikke sportsdelen. Vogna er også litt dyr. Ca 8000 for sportsvogn og bag. Regntrekk, bilstol og vognpose må kjøpes utenom. Fjæringa på vogna er helt fantastisk.

Jeg sto lenge mellom spirit s3 og brio go, men blir nok brio på meg.

Skrevet

Signerer AdrenaLine her!

googlet litt og fant ut en del om den nye tfk jogger x (twist). Den kommer i mars/april og har ENDELIG den egenskapen jeg har letet etter i lette trehjulinger. Den kan snues begge veier i sportsdelen. Den kommer også med ulike hjul så man kan velge enten en sports utgave med fast forhjul, twist men svingbart eller to slike små hjul foran!

Føler hvertfall dette er en vogn å sjekke ut når den kommer så her blir ingen avgjørelse tatt før den er kommet på merkedet!

Quinnyen er forresten også en god vogn, lett å trille men er litt tung om du skal ha den mye ut og inn i bil men kjørecomforten er bra. Den kan også brukes begge veier og har i tillegg håndbrems som kan være ok!

Skrevet

Maxsi cosi mura! Jeg er kjempe fornøyd med den ihvertfall :-)

Lykke til med valget!

Skrevet

Her ser det ut som om koelstra har en tre hjuling som kan vendes begge veier: koelstra.com

Skrevet

Hvilken quinny mener du ? Freestyle 3xl, buzz, zapp...eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...