Gå til innhold

Blir mamma snart jeg!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag besluttet legen å fjerne cerclagen min tre dager før tida, så nå sitter jeg bare her og venter på at fødselen skal begynne:)

Egentlig var jeg litt lei meg da legen sa det, for det betyr at sjansen for at babyen min skal bli "prematur" er ganske så stor, og jeg som hadde håpet på det motsatte.... Sønnen min er nemlig også født for tidlig(32+2)

Men shit- vi snakker om dager, ikke uker denne gangen!

I allefall skal det blir deilig å få bli kjent med den lille inni meg sånn helt på ordentlig!!

Fortsetter under...

Oj... Hvor langt har du kommet nå da? Jeg skal sette på cerclage om 4 uker og er veldig veldig spent. Jeg har to barn for lite på grunn av svak livmorhals. Den holder til barna er nesten levedyktig og så er det over. Hvordan har svangerskapet ditt forløpt så langt? Har du måttet ligge mye? Jeg lurer på alt som har med dette å gjøre.

Håper med hele meg at babyen holder seg i magen så lenge du ønsker, og at det går bra den dagen han/hun bestemmer seg for å komme ut og hilse på. Lykke til! :-)

har ganske lik bakgrunn vi da, ettersom vi også har mistet to etter halvgått "løp".

I dag er jeg 36+6, så om babyen kommer i kveld/natt er den ikke prematur lenger- JIPPI.

Jeg har vært sm hele svangerskapet, og har hatt restriksjoner på det meste. Men føler allikevel ikke at det har vært til belastning.

Jeg har hatt verdens beste hjelp i samboeren og svigermor, som har stått for husvask og klesvask, samt andre tung løft.

Og det beste- du skal ikke ligge! Det er bedre å være i bevegelse pga faren for bla blodpropp.

Så jeg har vært påp kafe, besøkt venner og levd tilnærmet normalt. Pga løfteforbud har det blitt en tur på butikken hver dag istedenfor en dag i uka- og da får man jo også sett andre folk.

Ønsker deg lykke til med cerclage og svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...