Gå til innhold

Noen fler som har det som meg??

lykkeligmamman

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på den niende IKM, og lurer på om det er flere der ute i samme situasjon som meg, som har manglende mens og to blå som eneste symptom(stort sett) og at jeg gjerne skulle hørt det fra legen at det jeg opplever faktisk er tilfelle?

Jeg er temmelig usikker på meg sjøl akkurat nå, innimellom er ting greitt for da kjenner jeg murring og strekk, men det er bare av og til og det er sikkert veldig tidlig til å skulle kjenne noe som helst,trøster jeg meg med. Men......

Skulle gjerne likt å høre fra flere at jeg ikke er tullete eller overnervøs.....

..............

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, i starten av dette svangerskapet (er 23 uker på vei med nr. 2), var det de eneste tegnene jeg hadde.. Og jeg gikk til legen for å være sikker :) Men murring og strekk er egentlig ganske gode tegn det på at noe er i gang, i hvertfall strekk.. Det opplever jeg sjelden når jeg ikke er svanger ;)

Det er naturlig å være tullete og overnervøs i en slik situasjon, så velkommen i klubben! Hehe

Men til og med etter jeg kjente liv for første gang satt jeg og tvilte, virker ikke som man tørr helt å tro på det man egentlig kjenner, kanskje en forsvarsmekanisme? Uansett, ta deg en tur til legen, og lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...