Gå til innhold

Noen som kan anbefale Simo 485?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer jeg også på! Begynt å vurdere denne som tilleggsvogn til mistralen. Har vurdert oth og s3 før, men denne er jo billigere enn begge, mindre og lettere enn s3 (siden det bare skal være vogn nr 2), og jeg digger fargen cerise;)

Så dytt!

Var å så på de i dag, likte spesielt den kongeblå, nyyydelig farge! Men den cerice var også fin =) Har ingen erfaring, men virket for meg som en god vogn. Fin, lun, god å trille og stor plass for barnet. Men den hadde ikke så mye demping akkuratt så noen sånn voldsom turvogn er den vel ikke....

Vi har kjøpt den som tilleggsvogn, men har ikke tatt den i bruk enda. Jeg har spurt om dette tidligere, og de fleste har vært fornøyd, men noen har hatt trøbbel med bremsene. Den blir i alle fall liten sammenlagt, grei å ha i bilen! Det er mitt førsteinntrykk + den virker stabil og grei i forhold til den lave prisen.

Den heter jo "reisetrille", men jeg synes den blir for stor og tung til å kunne kalles det, egentlig - vi tenkte å bruke den som ekstravogn, særlig på sommeren. Den har jo full liggestilling, noe som er et stort pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...