Gå til innhold

Fødselsgave til veninne/kollega..trenger tips!:)

Anbefalte innlegg

Ja,overskriften sier vel det meste..har en kollega som venter,og har så lyst finne en original barselsgave til henne når hun har født!Vil liksom finne noe mer spesielt enn de klassiske baby-klærne og kosebamser..

setter stooor pris på om noen har noen forslag!

Fortsetter under...

jeg liker også å kjøpe litt orginale gaver. ikke bare klær, det får de nåkk av ellers.

Sist jeg kjøte til venninnen min kjøpte jeg et fint håndlaget sengtøy med navnet brodert på dynen. har også kjøpt vognpledd med navnet på..

har brukt å kjøpe litt sånn etter behov til venner. fiske litt etter hva de trenger. og hva man alltid trenger

laget en kurv med masse artig i til bestevenninnen min. hjemmestrikket lue,votter å sokker, sengtøy, laken, stelleprdukter. så hadde jeg opp noen rimelige "spa" produkter til venninnen min som en påminnelse om man ikke må glemme seg selv.

lykke til

ja gi noe fint til mammaen å, fikk i før fødselsgave fra min svigerinne som driver spa! salt skrubb, lotion og aroma olje til å smøre seg med. dette var en kjempe flott gave, godt å kunne ta litt vare på seg selv å. babyen får bestandig så mye klær, så dette kan man alltids prøve å styre unna ja.

men hva skal man kjøpe....:)

tja. ett års abonemang på foreldre og barn:)

Jeg skulle ønske meg et nyvasket hus til vi kom hjem og ett ar hjemmelagde middager som ligger ferdig i frysern, kanskje en kake også? ofte kommer fødsel brått på, og da er det jo ikke sikkert at det er rent hjemme og et par middager i frysern gjør underverker ;)

En liten lapp til mannen i huset, der det står: nå er huset ferdigvasket, ta deg av kone og barn denne uka du ;) mulig far er sliten også!

Eks:

Din spesial spagettisaus

Din spesielle pai

Ferdig oppksåret frukt i terninger til en eventuell smoothie/dessert

Lasagne

Fiskegrateng

rundstykker

osv :-).

Og skal dere på barselbesøk? ta med noe godt å spise (ring å hør om det er noe spes hun og eventuellt pappa har lyst på). Mat på sykehus er oppskrytt!

Dette ønsker jeg meg :)

Og til de som kommer på besøk hjemme. Ring på forhånd og innsister på å ta med noe spisbart, eventuellt be om å få lage det der hjemme, lage noe som kan stå i ovn eller noe, så kan du tilby deg å støvsuge mens maten lager seg selv ;).

Er jeg for kravstor nå eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...