Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge siden jeg har vært her etter at vi mistet..tre mnd på vei.jeg har prøvd pergo uten hjelp noen kerring råd.men har dere no nyttig som jeg kansje kan prøve,gjerne fra hva dere har hørt av lege og gyn.om det finnes noe nytt som har hjulpet dere.som sagt nå er jeg lei av vi ikke får drømmen våres,håper på svar og sender dere lykke til ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille fia,

Så trist at du mistet 3mnd på vei:O((( Har selv hatt 2MA........

Dette er vel kanskje ikke noe nytt, men:

Jeg har i dag lest masse om Guaifenesin som er i Solvipect. Både på norske og amerikanske sider. Det viser seg at dette stoffet hjelper deg å bli gravid fordi slimet som spermen skal svømme i blir tynnere og har du surt miljø så kan det hende at spermen nå faktisk rekker å komme frem til egget før de blir kverket av miljøet i underlivet:O)

Les f.eks. denne linken: http://www.babycenter.com/404_can-taking-cough-syrup-help-me-conceive_1336322.bc

Jeg gleder meg til på prøve neste pp:O)

Skal tas ca. 3-5 dager før eggløsning og eggløsningsdagen (ihvertfall det jeg leser mange har gjort og blitt gravide) Tas etter det som står på pakken. 10ml 3ganger daglig mener jeg.

Lykke til til oss begge:O)

Skrevet

TUSEN TAKK.TRIST HISTORIE FOR DEG OGSÅ.BEKLAGER,MEN VI GIR OSS IKKE.I MORGEN BLIR DET HOSTESAFT,JEG HAR HØRT FØR MEN NÅ MÅ JEG PRØVE.TAKK FOR AT DU SVARTE MEG-,.

Skrevet

Bare hyggelig:O) Det er jo derfor vi er her inne! For å hjelpe og få hjelp:O)

Lykke til!!!

Og blir du gravid så ROP UT:O)

Skrevet

da skal jeg hyle ut vettu.

Skrevet

tusen takk.det rådet skal jeg bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...