Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid. Ca 8 uker på vei og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er alene og har ikke fortalt det til barnefaren enda.

Helt frem til idag synes jeg det var greit å være gravid, tenke på at det om 7 mnd så kommer det en liten baby til verden, og at ting ville ordne seg uansett, men så tenker jeg at siden jeg endelig har en jobb jeg elsker er det helt feil tidspunkt, det er ikke kjempetøft å bo på et lite sted og ha 2 barn med 2 forskjellige menn -og aldri ha vært i et forhold med noen av dem, o og hvor enkelt vil det være å finne en mann som vil bli sammen med ei som har 2 barn fra før osv osv og dessuten er jeg så dårlig at jeg har problemer med å ta meg av det barnet jeg allerede har....

Dette er naturligvis egoistiske tanker, men det er jo meg dette gjelder, så det får så være.

Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå, og det er nesten så jeg vurderer å ringe barnefaren og la han ta avgjørelsen om jeg skal beholde eller ta abort....

Fortsetter under...

Ta iallefall kontakt med barnefar. Ikke la han bestemme, men hør hva han har å si.

Denne slitsomme perioden går nok over, men jeg forstår problemet ditt. Jeg er i samme klypa selv. Jeg har ett barn på 15 måneder med en annen mann, og er nå gravid med min nåværende samboer. Eneste utvei for han er å ta abort, fordi det var så lite passelig tidspunkt, og jeg er så og si enig, men jeg har også fått en morsfølelse, og gruer meg på å ta en evt abort...

Kontakt Amathea, det gjorde vi idag. Men er litt vanskeligere når ene parten ikke vil, og andre vill, ta abort... Er lett for at man hører på mannen:/

Snakk om det, føl på det og gjør det som føles riktig....

Jeg tok abort i går, noe jeg ikke hadde lyst til. Eller jo, det er feil og si det sånn. Det var selvsagt mitt valg men jeg fulgte kun fornuften og ikke hjertet og magefølelsen. Og det føles ikke godt i dag, det lover jeg deg....

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...