☆chiquita☆ Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har hatt så lyst på simo bagvogn, men de har jo slutta å produsere og selge det.... Hjelp!!! Noen som har en fin brukt de vil selge?? Kanskje feil plass å spørre,men det er vel noen her som kanskje heller må ha søsken elller tvillingvogn... Eller....?
Vannmann35 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Simo bagvogn? Litt usikker på hva du mener men... Vi kjøpte nettopp en Simo kombivogn, med en bag som du kan ta ut - veldig praktisk. Dersom det er denne du mener, så selger de den på Barnas Hus. Sjekk http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=350&category_id=85&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410
☆chiquita☆ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Nei, det er ikke den. Det er en dypvogn, med stor og god plass i. Verken kombi eller duo. Hadde en til førstemann,men p.g.a plassmangel solgte vi den når han skulle begynne å sitte i sportsvogn. Hadde jeg visst at de skulle slutte med de, hadde jeg aldri gjort det. Men men....
Vannmann35 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Aha - skjønner. Da vet jeg ikke. De eneste jeg vet om er Silvercross vognene, men de er jo rådyre... Lekre dog! Lykke til i letingen!
*toppris* Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 kan du ikke bare ta en duo da? blir jo nesten det samme;) duoen til simo blir bredere og litt sypere enn kombien... men kombi baggen blir litt lengre enn duoen... men også litt smalere.. her blir det kombi pga med min sønn var det lengden som vokste ut av bag delen;)
mamma mitt Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Er i samme båt som *chiquita* Simo eleganse tror jeg de het og ja de har sluttet og produserer den .snufs. men jeg vet at mannen ikke vil ha en slik innomhus igjen den er alt for stor og klumpete, jeg solgte den mot min vilje ( angrer sånn nå får vi septemberbaby og da er det godt meg god plass i baggen. Lykke til i jakten chiquita jeg håper det ordner seg )
Nangiliama Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror jeg skjønner hva du mener! En dypvogn med en del større bag enn duovogna, ikkesant? Har du sjekka danmark? De bruker visst dypvogner i mye større grad der, mener jeg å ha lest.. Sjekk simo sine danske sider eller noe..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde også Simo bag vogn sist,men solgte den. Har nå bestilt Simo duo.Bagene er like store i str.Eneste er at man får med sitte delen ved siden av. Ellers ligger det en del brukte på Finn da.
☆chiquita☆ Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2009 Takk for gode tips dere:) Jeg er innom finn.no hver dag å kikker. Har jo god tid enda, siden jeg har termin i september. Skal sjekke ut danske nettsider, og ronge til simo fabrikken. Kan jo være de har noen igjen på lager?? Men hvis jeg ikke finner noen,blir det nok duovogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå