kattifnatt Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Men det rimer på noe stygt... Ville dere tenkt over det? :-)
snupsy-2englejenter +spire Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Ja, det ville jeg tenkt over...har selv ett navn som rimer på noe stygt, og det var ikke kult når jeg var yngre...=) men viss dere liker det så er jo d d viktigste...=)
prebs Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Ikke et øyeblikk. Det er mange navn som rimer på noe. Tenker ikke på at Nora - et fint og populært navn - rimer på hora, for eksempel. (Rent bortsett fra at jeg tenkte på det akkurat nå : P )
Vipsenmamma Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Nei, det ville jeg ikke tenkt over. Alt kan rime på noe...... Frikk er et tøft navn.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Nei, men anser Frikk som et kallenavn for Fredrik, så ville tenkt på dét.
Hvitkløver2020 Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Jeg liker Frikk kjempegodt og har det på lista, men det er litt brukt her jeg bor da... Kjempe fint og tøft navn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå