rusten Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei. Jeg har en sønn på 1 1/2 år, den siste tiden har han blitt veldig glad i å se på film. Jeg har funnet en rekke japanske tegnefilmer som både jeg og han liker veldig godt, så jeg ville gjerne anbefale dem for andre som kan syntes det ville være deilig å slappa av litt foran tven med knerten på fanget. Filmene er fra studio ghibli, og heter: Spirited Away (den beste av de) My neighbor totoro (utrolig koselig) anbefales å starte med Kiki`s delivery service Howls Moveing Castle Princess mononoke her er et bilde fra totoro filmen: http://stopswithme.files.wordpress.com/2008/07/anime-my-neighbor-totoro.jpg Jeg har hatt mye glede av disse filmene, så håper også noen andre kan ha det
Jordbæret <3 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Takker for tipset. Hvor får man tak i disse filmene? Vesla er ikke så veldig interessert i å se på tv, men drømmehagen på nrksuper pleier å fenge ei stund. Men så er hun bare ett år enda.
Junipappa '07 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 De fleste på listen finnes på norsk. Kjapt søk på nettet eller platekompaniet.no burde gi norsk tittel og muligheter for kjøp. Kikkis var nylig på kino, så usikker på om denne er gitt ut på DVD ennå. Trodde dog at japansk anime var noe vel frøyt for de minste på 1 år, men om det fenger, så jo ingenting bedre. Selv kan jeg anbefale pingu. Rampete animasjonspingvin som gjør stor lykke hos poden. Finnes flere episoder på youtube.com.
Jordbæret <3 Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Skjønner at jeg må finne fram barnefilmene som jeg pakket vekk da mine eldste ikke så på dem lenger. Har mange filmer med Pingu der.
bl0mma Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Her ser vi på postman pat, fiffi og blomsterhagebarne, drømmehagen og teletubbies. hon er cnart 17 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå