putteknøttte<3 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 har fått tørre og såre brystvorter allerede:s noen som kan anbefale ein god salve eller lignende?)
2009baby!!!! Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har hatt det hele svangerskapet og bruker en billig fra Boots apotek som jeg er fornøyd med: Expert Soothing Lanolin Nipple Cream. Den er fet og god. Men tenkte å bytte til PureLan når jeg føder, men enn så lenge bruker jeg denne. Billig og bra.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 a-krem er oxo bra å den kan brukest etter fødsel oxo
integra Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Du kan forsøke med en meget bra, naturlig hudkrem som heter Egyptian Magic - den er basert på bl.a bivoks. Gir meget rask og god effekt på bl.a. sår og øm hud på og rundt brystvorten. Er helt ufarlig og velsmakende for babyen da den kun inneholder produkter av honning. www.egyptianmagic.no Lykke til!
Juni1180 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Honning skal ikke gis til barn under 1 år, fordi det kan gi en farlig type matforgiftning (botulisme) Så dropp det siste rådet her
Stilars Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Som nevnt er A krem kjempe bra til det !! har samme problem, og a krem gjør susen bruker den som ansiktskrem også, og hvis jeg har brent meg eller lignende, en liten krukke vidunderkrem
Gleder meg til høstbarn!!!! Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Lanolinfett-salve.... Jeg fikk en slik salve på sykehuset forrige gang. Den er kjempe god! Bruker den på såre lepper, rød stump hos gutten +++ Anbefales!!
Lykke X 4 Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Purelan brystvortesalve er MEGET bra Ellers skal også Ungentum m også være fin, den fås kjøpt på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå