Gå til innhold

Er det ingen kvinner som vet hvor jævla usexy menn synes tights er?!?!?

Anbefalte innlegg

Lenge leve tightsen=) jeg elsker den. går masse i det. og min mann synes det er kjempe sexy=) jeg går ofte i Jeans-tights også, og det er jo kjempe fint. synes ikke thigts er ute jeg da men, ser de selger tigths overalt.=)

Fortsetter under...

Er du gammel du som henviser til moteblader??! 12??

Rart at det er så UT, når det er så mange butikker som selger så mye av det!

Ingen av mine kompiser som syns det er stygt med tights!! Og min kjære syns jeg er fin i thights!!...med rett tilbehør selvfølgelig!!

Annonse

Jeg synest det er fint dersom man finner det somm passer til. Har sett mangen som ikkje passer med den genseren. Men det styggeste jeg ser som er likt med TIGHTS er DOGRI BUKSER MED SAMME FORM.

samboeren min syntes at eg e sexy i tights han.. men han sier at det ikke er noe særlig fint når folk går med tights å korte gensre.. han syntes det er finest med topp som hvertfall rekker over rumpen.. jeg syntes også tights er fint å behagelig å gå i=) bruker det ganske mye sammen med tunika og lange gensre..

Jeg er ikke den tynneste i verden, men har timeglassfigur, altså vekten jevnt fordelt og på de riktige plassene. Jeg mener at jeg ser bra ut i tights når jeg har noe formsydd og langt over.

Til deg som leser Girls, (Mag), Det Nye eller andre fjortisblader, det er ikke alltid at de journalistene der har rett i alt da vet du.

In i butikkene nå er jo disse "skinn"- tightsene. Klarte ikke å dy meg siden dere snakker så mye om henne, så jeg var inne på Chanel Mossings side;-)

Og jeg er over tredve altså hehe.. I følge henne var jo disse skinntightsene heeelt in! Ser også på Paradise Hotel nå, eller det vil si, det er det som står på, der bruker hun ene tights og tunika. Ikke at disse trenger å være et mål for hva som er rett eller ikke, men de virker mer enn gjennomsnittet opptatt av moter. Og har da også sett masse vanlige tights og tunikaer i butikkene, kjøpte meg et sett her for et par uker siden!

Annonse

Det er lenge siden tights var inn. Samme med palestinaskjerf, men det er mange som går rundt med dem om dagen likevel. At Cubus, H&M osv fortsatt selger plaggene, er absolutt ikke et bevis på at det er inn, heller tvert imot. De som ikke skjønner det, er ikke inn i mote, og har derfor begrenset evne til å uttale seg om dette.

Når "trend" når den store hop blant middelklasse og lav middelklasse, er det ikke lenger en trend, og det vet alle trendanalytikere (som har dette som proffesjon).

Og gjett om det er mange som blir fornærma nå og forsvarer seg med nebb og klør. Likefullt: Tights er ut, and that's a fact.

Forøvrig betyr det nada i den store sammenhegn, så bare fortsett å gå med tights. På tross.

hehe, er ikke alle som bryr seg om hva som er inn og ut osv, ikke jeg ivertfall;) har selv nettop oppdaget det herlige med tights, spesielt nå som magen begynner å poppe frem:)

tights er herlig, enkelt og greit... kunne gått med en bosspose hadde det vært behagelig, hva folk mener og ikke mener driter jeg virkelig i...

så lenge JEG føler meg vel:)

Tok opp dette temaet på jobb idag og jeg jobber på en bedrift med omtrent bare mannfolk. Jeg spurte om thights var sexy. Konklusjonen var at slanke folk med figur til det og unge damer under 30 kler det og da var det råsexy. Tykke folk i thights fikk den til å miste lysten på damer også gravide i thigts var ufyselig mente de.

Tror mange av de anonyme her som er så imot thights er litt sjalu på dem som har kropp til det. Uansett hva som er ut eller inn kle dere i noe som passer fasongen deres.

Trur ikke Hi har diskutert dette med såååå mange menn^^ Selv er jeg ikke så gla i tights, men samboeren syns dette er sexy^^

Men jeg har sett ei jente som var litt kraftigere enn meg, og hun kledde dette utrolig godt. Men nå trur jeg det også har litt med åssen du setter i sammen klærene man har.

i følge såkalte "mote eksperter" så er jo moten i dag at alt er lov, alt er inn, skap din egen stil. Egen stil er veldig trendy! Tight er absolutt i min stil, min egen stil, ergo..er jeg trendy!

• 15 år senere...
Anonym bruker skrev (På 9.3.2009 den 16.42):

Har diskutert dette med så utrolig mange menn. INGEN synes det er pent, ALLE synes det er et utrolig usexy plagg...

Overrasket over at kvinner fortsatt går med dette plagget, jeg.

Utrolig mange menn? Det nekter jeg å tro på. Det må være utrolig mange løgnere du har møtt på. Det er ikke usannsynlig. 

Anonymkode: cdd66...08b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Utrolig mange menn? Det nekter jeg å tro på. Det må være utrolig mange løgnere du har møtt på. Det er ikke usannsynlig. 

Denne tråden er utrolig gammel, vil tro HI tenker på sånne tynne gjennomsiktige bomullstights som var pop på den tiden, gjerne med en tunika til. Og ikke treningstights, det tror jeg de aller fleste menn synes er ganske fint

Anonymkode: d9172...467

Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå):

Tights er best som treningsplagg.

Men uansett hva menn måtte mene om klesplagget, er meg revnende likegyldig 😄 

Det er jeg helt enig, men det gjør jo ingenting at mannen liker det også🙂

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Denne tråden er utrolig gammel, vil tro HI tenker på sånne tynne gjennomsiktige bomullstights som var pop på den tiden, gjerne med en tunika til. Og ikke treningstights, det tror jeg de aller fleste menn synes er ganske fint

Det var nok annet utvalg den gangen ja. Stretchen var kanskje ikke like god heller.

I dag er det motsatt. Jeg kjenner ikke en eneste mann som ikke digger tights på damer. Ikke at det er et vanlig tema akkurat, men en ser jo hva som får klikk i sosiale medier. Menn klikker, i dobbel forstand☺️.

Hvorfor skal jeg bry meg om hva tilfeldige menn synes er sexy?  

Jeg synes ikke tights er spesielt sexy, men når jeg trener konsentrerer jeg meg om andre ting enn utseendet mitt.  

Jeg går ikke med tights på jobb, men siden jeg er dame i 50-årene med jobb i spesialisthelsetjenesten så er målet mitt å fremstå profesjonell, ikke sexy.   

På fritiden min prøver jeg sjelden å se spesielt sexy ut, kanskje litt, hvis jeg skal noe spesielt med venner?  Jeg liker meg best i naturen, og det skal mye til å se spesielt sexy ut i turbukse og finlandshette. 

Han jeg dater synes jeg er sexy uansett hva jeg har på meg!!  

Anonymkode: a69a4...4f9

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...