Gå til innhold

Er det ingen kvinner som vet hvor jævla usexy menn synes tights er?!?!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min kan ikke holde fingra fra fatet når jeg går med tights han, og ingen menn jeg vet om som synes dette er usexy... Sålenge man har kropp til det.

Men nå er jo hele denne tråden bogus, da. Er jo samme person som skriver de fleste av de tights-negative innleggene her.

Gå og ta deg en blund, HI. Forumtroll er så oppbrukt og kjedelig.

Annonse

Jeg er enig i at det ikke er så veldig sexy/fint å gå i tights med kort genser til ,så hele rompa viser.

Men hvis en har kjole/lang genser/lang topp over blir det jo noe helt annet..mer som å ha strømpebukse under. Tights er også mer praktisk under kjoler o.l til hverdags, istedenfor en tynn strømpebukse.

Når en går i tights sammen med kort genser ser det jo ut som en går i stillongsen:)

Hva sier du til dette da, HI??

Gjest Siklerotte

Den dagen jeg kler meg basert kun på tanken at alle menn skal synes jeg er dritsexy, så vil jeg heller si at jeg er langt mer "jævla usexy" kledd sånn, enn med tights. Og jeg ser mildt sagt verre ting folk kler seg i.

Ja da får de vel syntes det er usexy da, jeg har ingen tights jeg. Men samme hva jeg kjøper og bruker så er det fordi jeg syntes det er fint, ikke fordi jeg vil at andre hverken damer eller menn skal syntes jeg er sexy.

Drit i usexy. Men har dere virkelig ikke fått med dere at tights er helt ut? Og særlig tights med tunika over? Leser dere ikke moteblader eller noe? Det har jo stått på ut-lista mange ganger flere steder. For dem som måtte være opptatt av sånt.

Annonse

Så jævla teit å si at dette plagget er ut og stygt. Det er feil at tights er ut! Og sexy kan det være siden det er et plagg med uenderlig mange muligheter. Tights brukes i mange sammenhenger også blant moten i dag. Bare bullshit å uvitenhet å si noe annet

At 80 % av damer fortsatt går med dette, betyr ikke at det er trendy? Mainstream er faktisk det motsatte av trendy. Og si hva du vil, men det har stått på ut-lista i moteblader siden i fjor.

Bullshit! =) Jeg ser strøken ut i tights, og ikke tvil om mannfolka syns det samme ;) Spm er bare HVA man putter til tightsen! Det er det som er avgjørende!

Dessuten, alt kler den smukke ;)

HALLO, jeg er GRAVID.

Vanlige bukser passer ikke. Punktum.

Gravidbukser er ubehagelig selv om de er strechy, jeg er så hoven over alt.

Joggebukser ser slask ut, og teit ut med støvletter som er det eneste fotplagget jeg kan gå med i sørpa her.

Kjole er for kaldt, selv om jeg har tykke strømper.

TIGHTS med lang genser over er behagelig, passer med støvletter og ser helt ok ut. Bruker tykke strømper under. Gikk aldri med tights før, men gjør det nå under graviditeten. Har ingen planer om å se ut som en sexgud uansett.

Lurer litt på alle de mannfolka dere har snakka som sier det ikke er deilig med damer i tights.

Jeg er mann og alle mine kammerater synes da det er sexy. seff om dama er fin da. er ikke sexy med valker igjennom liksom.

På slanke jenter er det jo veldig fint med thights, må bare ha noe anstendig og passende til og ikke thights i alle mulig ulike farger. Mannen min og kammeratene våre syntes hvertfall at jeg er fin i det og de er ærlige. Kjedelig for alle dere anonyme som tydeligvis ikke kler det;)

Jeg kler ikke tights, for jeg er kort med "solide bein" (som min far sa :-) ), men synes at slanke kvinner kan være kjempefine i tights.

Er bare misunnelig selv som ikke kan bruke det.

Jeg kler skjørt til knærne, småsko og ettersittende topper, da jeg har fin midje og fine skuldre.

Og tror nok smaken er som baken, også hos menn. Så selvfølgelig synes noen det er fint, mens andre ikke liker det. Nok av menn som er stygt kledd også, spesielt her i Norge..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...