Gå til innhold

Er det ingen kvinner som vet hvor jævla usexy menn synes tights er?!?!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, som den gravide hvalrossen jeg er er det ingen menn som snur seg to ganger uansett. Dermed kan jeg fint gå i fred med mine tights og lange topper.

Dessuten, er formålet med hvordan kvinner kler seg at menn skal synes vi er sexy? Vel, i så fall har en liten fugl hvisket meg i øret at de ikke synes joggebukse er så himla attraktivt heller.

Annonse

Spørs vel hva man har til.... tights hvor man ser konturene av leppene (...) er vel ikke vedere sexy, men dersom man har tunika el lang topp over og kanskje et par leggvarmere funker det bra! Kjenner mange menn som synes det er hot jeg ;)

Jeg vasser gladelig ned på butikken i utvaskede, til og med hullete, joggebukser, og kan gjerne gå tur i dem også.

Når jeg skal ut og gå i byen eller pynte meg, kliner jeg til med svarte tights og en lang tunika:-)

Om menn synes jeg er usexy bryr jeg en lang marsj i, jeg har en mann jeg, og han vil jeg aldri bytte ut! Han synes jeg er fin uansett hva jeg går i, og tights med høye støvletter og en pen topp til synes han er spesielt fint.

Så hi, jeg tror ikke du kan skilte med å kunne representere alle menns meninger. Smaken er som kameltåen, skjult eller veltende ut av tightsen!

Tights og tunika er i hvert fall veldig, veldig ut nå.

Noen bryr seg om trender, noen bryr seg ikke. Noen bryr seg om å kle seg sexy for mannen og seg selv, noen bryr seg ikke.

Jeg vil gjerne kle meg sexy for mannen min, og føle meg sexy selv. Og da står tights og tunika ikke på lista.

Du over her som sier at de ikke synes jeans er sexy: Det er faktisk gjort spørreundersøkelser (sikkert til kommersielt bruk), der det viser seg at trange jeans og figurnær t-skjorte er en av mannens favorittantrekk på kvinner.

Annonse

Gjest Nordavind fra sør

Tror ikke disse mannfolkene ser annet en kun denne tightsen med kort t-skjorte. Enig i at selve plagget ikke er noe flott i seg selv...Men tights kan brukes til så masse. Med høye støvletter og en sexy lang genser kan tights være kjempefint. Går ofte i det...Mannen min syntes det er kjempesexy. Så det så;)

LENGE LEVE TIGHTSEN!!!!!

Jeg elsker tights,spesielt når jeg var gravid og etter jeg hadde født..Passer nemlig ingen bukser,så da er tights eneste utvei..Synes tights er kjempe fint jeg..Har gått med det i 2år nå..Digger det..Å gir blanke i hva andre menn mener om det..Samboeren min synes jeg er kjempe fin med tights..Å så behagelig som det er å bruke å da,mye finere enn å gå med joggebukse,for det ser så utrolig ustelt ut..Er bra ikke alle har samme smak da!!

Strengt talt er det vel ikke så stor forskjelll på å gå med tights og strømpebukse dersom man har en lang genser eller tunika over? Og jeg hører ikke mange menn som sier at damer med kort kjole/skjørt og strømpebukse er usexy...

Men damer i tights hvor rumpa synes er bare helt fryktelig. Selv 16 år gamle jenter med veldreide kropper blir usexy i denslags antrekk.

Egentlig er det litt pussig at mange tykke damer synes at de ser tynnere ut i tights. Har sett noen grusomme eksempler på at appelsinhud og disserumpe virkelig ikke gjør seg i tights.

Så jævla teit å si at dette plagget er ut og stygt. Det er feil at tights er ut! Og sexy kan det være siden det er et plagg med uenderlig mange muligheter. Tights brukes i mange sammenhenger også blant moten i dag. Bare bullshit å uvitenhet å si noe annet

Enig med flertallet her, tights er utrolig lite sexy og direkte stygt i mine øyne.

Tights er mye brukt av kvinner som er for stygge til å gå med kort skjørt og vanlig, tynn strømpebukse.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...