Gå til innhold

Libero våtservietter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ei sånn 3 pakke på butikken i helgen ,ble billigere tenkte jeg ,har ikke prøvd det på bebis enda ,men i går kveld brukte jeg dte for å fjerne sminke og så ikke ut etter på ...røden ble skikklig rød og klødde ,så solbrent ut ...

Vill ikke bruke det på lille rompa til bebis da ...flere med samme erfaring evn,.prøvd selv og på bebis ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker de og er super fornøyd. ingen rød stump her i gården

Skrevet

jeg bruker det nå jeg..de fungerer bra:) Bruker egentlig Natusan sine,de synes jeg er best.

Skrevet

Er også fornøyd med dem, ikke noe rød stump. Men synes de kunne vært hakket fuktigere.

Skrevet

ja det er jeg enig i,de virker litt tørre:)

Skrevet

vi har også brukt de yten problemer=0)

Skrevet

har brukt de nye som er kommet. ikke noe problem her. syns faktisk de er noen av de bedre. ikke så mye væske på de. kan anbefales.

kan være du reagerte fordi huden i ansikte er tynnere enn den på rumpa til baby'n. prøv ser du at det er samme utslag på stumpen til baby'n, bytt merke

Skrevet

Synes de er fine jeg. Ikke for tørre heller. Men den pakken jeg kjøpte var visst en 4 pkn.

Skrevet

bruker coop sine egentlig.

men kjøpte nettopp en libero...syns de var gode ettersom de ikke var så fuktige og så var de ikke helt glatte men med mønster i. Så er fornøyd me de:)

Hvor har dere kjøpt en 4pack? Vil jeg også gjør om det er billigere:)

Skrevet

de også på kiwi..4 pk..husker ikke helt hva de koster.tror det er det samme 79,- der også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...