lillegulletvårt=) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Kjøpte ei sånn 3 pakke på butikken i helgen ,ble billigere tenkte jeg ,har ikke prøvd det på bebis enda ,men i går kveld brukte jeg dte for å fjerne sminke og så ikke ut etter på ...røden ble skikklig rød og klødde ,så solbrent ut ... Vill ikke bruke det på lille rompa til bebis da ...flere med samme erfaring evn,.prøvd selv og på bebis ?
liberobleier Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 jeg bruker de og er super fornøyd. ingen rød stump her i gården
Lunita_ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 jeg bruker det nå jeg..de fungerer bra:) Bruker egentlig Natusan sine,de synes jeg er best.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Er også fornøyd med dem, ikke noe rød stump. Men synes de kunne vært hakket fuktigere.
cecikarl Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 har brukt de nye som er kommet. ikke noe problem her. syns faktisk de er noen av de bedre. ikke så mye væske på de. kan anbefales. kan være du reagerte fordi huden i ansikte er tynnere enn den på rumpa til baby'n. prøv ser du at det er samme utslag på stumpen til baby'n, bytt merke
Soloho Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Synes de er fine jeg. Ikke for tørre heller. Men den pakken jeg kjøpte var visst en 4 pkn.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 bruker coop sine egentlig. men kjøpte nettopp en libero...syns de var gode ettersom de ikke var så fuktige og så var de ikke helt glatte men med mønster i. Så er fornøyd me de:) Hvor har dere kjøpt en 4pack? Vil jeg også gjør om det er billigere:)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 de også på kiwi..4 pk..husker ikke helt hva de koster.tror det er det samme 79,- der også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå