Gå til innhold

Teutonia Mistral S - noen erfaringer med denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen førstehånds, men snakket med ei idag som hadde hatt den. Hun sa den var møkk på snø og slafs uansett hvilke hjul man hadde foran, men fantastisk resten av året. Men at hun like gjerne kunne hatt s3 om hun ikke hadde måttet tenke på bagasjeromplass. liten bil.

Helt fantastisk vogn! :)

Like god å styre som trehjulingen, men stødigere med de to små hjulene foran. Lett å trille og svinge, også med én hånd, og du kommer deg lett frem overalt. Super i trange bygater, butikker og på kjøpesenter.

Som skrevet over ikke så bra med mye snø, men trillet sammen med ei venninne med god gammeldags Emmaljunga og hun hadde nesten like store problemer som meg. Hjelper å låse fremhjulene.

Du må nesten ta hensyn til omgivelsene dine også, dette blir vel mer en byvogn, skal du trille mye i skog eller snø har du kanskje behov for noe annet.

tung, dårlig å trille og ville aldri kjøpt igjen! Fikk vondt i ryggen av å gå turer med den fordi jeg måtte bruke kraft for å svinge på den. En venninne av meg hadde den også - begge solgte den rimelig kjapt!

Annonse

jeg brukte min vogn mest på tur! Terrenget jeg gikk på tur i var blanding av asfalt og grusveier. Her syntes jeg ikke den gjorde nytten. Hovedproblemet for min del var vel at hjulenen liksom ikke triller av seg selv slik som lufthjul gjør og da må man bruke mye krefter på å dytte og snu på vognen. Nesten som de svingbare hjulene ikke ville snu på seg! Inne på kjøpesenter var den heller ikke lett å snu på, den vognen jeg har nå (gt safari) kan jeg kjøre med en vogn både ute og inne .. er jo veldig greit dersom man skal kjøre vogn og shoppe samtidig :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...