Gå til innhold

Dere som er ferdig med "rullealderen";)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som hadde det "problemet" at de rullet fra rygg til mage men ikke tilbake;)Latterlig problem egentlig, for jeg vet jo at plutselig så finner han jo ut av det, men noen som husker hvor lang tid det tok. Mine to første holdt på sånn ca en mnd, så rullet de begge veier. Han begynte når han var 3,5mnd så nå er det ca en mnd siden han begynte å rulle fra rygg til mage. Han har rullet tilbake et par ganger men det har vært mer eller mindre tilfeldig. heldigvis ligger han en stund på magen før han blir sinna da, men det blir mange snuturer fordet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Hun rullet begge veier med en ukes mellomrom, men jeg tror hun greide å rulle begge veier helt "bevisst" og hver gang nesten to mnd etter at hun begynte å snu seg. Da var hun 5 mnd. (litt over 3 mnd da hun begynte å snu seg)

Skrevet

ikke forvent noe som helst!

babyen er råtidlig ute!

her var det mage til rygg og intet annet til vi begynte å trene ved 8 mnd. Ved 9 mnd satt det og ved 9,5 mnd reiste hun seg opp å begynte å gå langs møblene.....

Skrevet

Ikke tenk på det! Mest sannsynlig så har han ikke store interessen av å ligge på rygg lengre, det er hvertfall det jeg tenker om snuppa vår. Hun er 7,5 mnd, og har rullet fra mage til rygg siden hun var ca 3 mnd, men aldri bevisst, slik jeg har sett det. Er vel mer tyngdekraften og ubalanse som gjør det. Men hun rullet fra rygg til mage når hun var 4,5 mnd, og nå både krabber hun og reiser seg opp. Men ruller enda ikke bevisst fra mage til rygg - hvorfor skal hun det, liksom? Vanskelig nok å få henne til å ligge på rygg bare for å skifte bleie på henne! ;-D

Skrevet

Nei det er jo kanksje sant det. Han snur seg jo tilbake igjen med en gang han blir snudd rundt, ikke lenge han ligger på ryggen lenger. Rumpa hopper opp og ned og han prøver å komme seg forover, litt mislykket enn så lenge. Er sikkert lett å sammenlikne med de to andre siden han begynte å snu seg samtidig som dem. De rullet begge rundt over hele gulvet når de var 5mnd, de fikk skikkelig teken på det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...