mammatil Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Sønnen min som er 8 år har siden skolestart vært utsatt for en god del mobbing. Både av guttene og jentene i klassen. Det er en dårlig sammensatt klasse og det har derfor vært en del foreldremøter av den grunn. Men det hjelper ikke min sønn. Han har gått fra å være en mild og ikke voldelig gutt, samt en som var utadvendt og fortalte alt som skjedde og ble kjent med alle uansett alder, til å bli en gutt som er innesluttet og slår og sparker. Nå har han også fortalt en lærer at han har begynt å høre stemmer i hodet. Dette er en skremmende opplevlse og vi skal nå til psykolog. Men er det noen her inne som har opplevd eller hørt om lignende ting og som har noen råd? Han hater, sterkt ord men sant, virkelig skolen sin. Og jeg lurer på om skifte av skole ville hjelpe han. For da får han begynt helt på nytt, med nye lærere og nye elever som ikke vet noe om han. Nå føles alt så håpløst og jeg er så lei meg for at jeg ikke klarer å hjelpe han:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå