liesje Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Etter 2 år med prøving , 12 inseminasjoner og 2 IVF har jeg innsett at jeg nok ikke blir gravid med egne egg. Har begynnt å tenke i nye baner, eggdonasjon, embryo adopsjon. Tar i den forbindelse imot alt av tips, og meninger om tema.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Vet lite om dette, men er en del som holder på med eggdonasjon og embryoadopsjon inne på forumet onskebarn.no/forum
Magstar Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Så du har begynt å vurdere det? Det kan være løsningen. Må være frustrerende at ikke et eneste egg vil feste seg etter flere forsøk. Tror jeg hadde tatt det samme valget i din situasjon. : ) jeg heier på deg.
Tjorven1 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Å.. så godt å høre. Det hadde jeg også gjort om jeg var deg. Dette fant jeg på ønskebarn: http://www.onskebarn.no/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemid=84 Det er jo høy sjanse for å lykkes, på den måten også. Spennende, og det har jo vært flere på forumet her tidligere som har vært i Spania. Håper de kommer på banen og gir deg mange gode råd. Lykke til i planleggingen! Ps: på facebook er det en egen gruppe for å få dette tillatt i Norge også, meld dere gjerne inn i gruppen: Ja til eggdonasjon, nei til kjønnsbestemt hjelp!
Storkfrøken69 Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Hei Liesje Jeg skjønner godt at du har begynt å tenke sånn. Jeg snuser litt på det, jeg og ) Du må komme i kontakt med @Desea og ? (Jeg husker akkurat nå bare hennes ordentlig navn) @Desea fødte på mandag, og ? er ca 6 mndr på vei. Hvis ikke du får kontakt her inne, kan jeg sikkert formidle kontakt.
kaje Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Hei Liesje :-) Jeg er nå 25+5 og venter en liten jente i juni. Dette er resultatet etter ED i Valencia i oktober. Send meg en privat melding så kan vi avtale et treff en dag. Jeg har nå fått svangerskapspermisjon... så jeg har masse tid :-) Ellers bør du titte på ønskebarn sine sider, der er det en tråd som heter "voksne verpehøners vagle" med masse info. om ED. Mitt nick name der er ka62. Lykke til Klem
liesje Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2009 Takk for tipsene og kaje, jeg sender deg en personlig melding
apriljente-66 Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Så flott Kaje, du motiverer oss andre her Jeg er også i tenkefase til ED og har mange spørsmål. Har vært inne på ønskebarn og kikket. Er interessert i klinikker på island bl.a. men det viktigste er jo kort ventetid. Man har jo det litt travelt Godt å høre om andre i samme fase, så hadde vært gøy å holde kontakten. Det er et utfordrende skritt å ta. Stor klem
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Eggdonasjon er mulig å få i Finland (Avaklinikken finnes i Turku/Åbo og i Tampere/Tammerfors). 50% mulighet for å bli gravid per forsøk. Øvre aldersgrense er 45 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå