Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jenta mi på 13 mnd er ekstremt sutrete, er veldig utilpass. Hun er min tredje, har slitt veldig med henne helt siden hun ble født. Kan ikke sammenlignes med de to andre. Tror ikke a¨t det er noe som feiler henne. Holder på å bli gal, hun sover lite, vanskelig å legge på dagtid. Vanskelig å få i mat, gråter på stellebordet, hysterisk når hun skal kle av og på seg. Skal underholdes hele tiden. Hun er også kjempe mammadalt. Føler at alle andre har solstråler som smiler hele dagen lang. Er fortsatt hjemme i perm.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Kjenner meg litt igjen. Lillegutt er også tretten mnd og veeeldig sutrete og mammadalt for tiden. Han har alltid vært vanskelig å få til å sove, men det har blitt mye bedre etter at han ble eldre. Vi har allikevel perioder der han sover lite både natt og dag (er inne i en slik nå) og det er kjempeslitsomt! Når det gjelder at alle andre har solstråler så vet jeg ikke helt, jeg. Tror det er mange som ikke tørr å innrømme at det er slitsomt med barn og heller later at alt er supert. Det er ihvertfall mitt inntrykk.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Helt enig med deg anonym! Ingen tørr å innrømme at de faktisk har fått en krevende unge og er sliten-Vi har hatt en krevende unge hele veien. Og nå er det bare sutring og går i bena mine hele tiden. Hun er 13 mnd. Gikk i åpen bhg i dag med henne. Mye mindre sutring:)deilig for hodet mitt,hehe!! Hun sutrer heller ikke dersom jeg leser bok med henne og er med på leken hennes. Jeg kan legge meg på gulvet mens hun går rundt meg og leker. Da er det null sutring... Vi er inne i en periode med lite søvn her og. Mest pga tenner tror jeg..Utrolig tøft og tenker nå at det ikke blir fler her... Ikke bare,bare å få en skikkelig krevende unge med kolikk og alt som førstefødte!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Å så godt å høre at jeg ikke er alene! Gutten min er 13 mnd snart og er helt gal om dagene. Han virker rett og slett drit forbannet! Jeg har lurt på om han er slik fordi han ikke kan gå enda. Han har alltid hatt veldig vilje, så det er nok frustrerende og ville veldig men ikke klare Er nok noen tenner på vei her også...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Merkelig at alle svarer anonymt på slike innlegg... Burde ikke være "tabu" å snakke om slikt vel? (Svarer anonymt selv for jeg mener ikke starte en diskusjon. Bare en tanke;-)
UpsyDaisy Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 He, he ;o) Svarer automatisk anonymt der jeg kan svare anonymt jeg. Men hvis det gleder deg så var siste innlegget fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå