Gå til innhold

Meg og snuppis!

J -76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei J-76 =)

Tusen takk for melding! Har noen skikkelig tunge dager og gråter masse, så jeg henger ikke så mye her inne - men tar turen innom når jeg føler at det er ok - det er jo veldig koselig å få snakket med andre som har opplevd det samme!!! Man får liksom en mye bedre forståelse på hva man har gått/går igjennom. Og dere er så utrolig flinke til å komme med råd og dele av deres erfaringer - jeg har fått utrolig mye god støtte og svar på masse av mine spørsmål her inne - noen ganger vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere BIM-jenter - tusen takk for at dere er der!!!

Det blir bedre etterhvert, tror det er en kombinasjon av både hormoner og sorg over å ha mistet. Så jeg vet det vil bli bedre etterhvert... må bare ta meg tid til å sørge og komme over det!

Jeg har også kommet til det punktet at når jeg kjenner jeg får første EL - så kommer jeg ikke til å vente på mensen først - men lar det stå til og vil prøve igjen med med en gang!!! Jeg vil så gjerne, gjerne ha en liten baby!!! Mannen min sier at det er opp til meg når jeg vil prøve igjen, han har full respekt sier han og støtter meg. Han er så utrolig snill og god, trøster meg masse og er der for meg!!! Så jeg er så heldig som har han og ikke minst den lille datteren min på 3 år! Hun er så søt og lurer jo fælt på hvorfor mamma er så lei seg, hun vet jo ikke den egentlige grunnen - så vi har bare sagt at mamma har litt vondt i magen og fått mensen og er litt lei seg, men at det ikke er noe farlig og at det går over... Hun godtar dette!! Etter at dette har skjedd føler jeg meg enda heldigere som har henne, og jeg setter enda større pris på henne og ser at det er ett stort under og ett stort mirakel det er å få barn!

Jeg håper det går bra etterhvert - at man får en ny spire og kan glede seg over det lille underet og mirakelet og at man får igjen livsgnisten og kan se fremover igjen.

Når man har kommet til den magiske 12 uker/3 mnd tror man jo at alt har gått bra og vi hadde planlagt de neste månedene ut fra at jeg var gravid og sett frem til termin osv - så blir det bare brått revet bort, og ett helsikes tøft 1 trimester med hyperemesis og alle andre svangerskapssymptomer blir sittendes igjen, men ingen spire lenger...

Det er tøft og det blir sikkert veldig tøft å bli gravid igjen (hvis man blir det!), man vil vel tenke litt ekstra på det og lure på om alt går bra! Jeg har jo lest innleggene til de som har mistet og blitt gravid på nytt - det er tøff lesing og hvis jeg er heldig og blir gravid igjen - kommer jeg nok til å føle mye av det samme!

Uansett er det utrolig fint med disse forumene - så flott at man kan snakke med noen som har opplevd det samme - jeg er såååå glad for at dere BIM-jentene er til =)

I og med at jeg har noen tunge dager nå så kommer jeg ikke til å henge her inne så veldig mye, men når EL kommer er jeg er fast bestemt på å prøve så fort som mulig og da kommer jeg nok til å "henge" her inne igjen =)

Tusen takk for koselig melding og at du bryr deg J-76 - jeg håper du har det bra og jeg ønsker deg lykke, lykke til videre =)

Stooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...