Gå til innhold

Er 13 uker på vei og kjenner liv! kan det være mulig?

Anbefalte innlegg

Venter mitt 2. barn og i går (etter å ha spist litt godteri) merket jeg masse liv på høyre side litt nedenfor navlen. Ble veldig overrasket da jeg trodde livmoren lå lenger ned/rett over skambenet/symfysen. Kunne kjenen det bulet ut og merket det på utsiden av mage til og med. Akkurat som fosteret lagede "kromspring"!

I forrige svangerskap kjente jeg ikke liv før i uke 16-17..

Er det noe som har peiling??

Fortsetter under...

Hei jada det er mulig, jeg kjente liv når jeg var 12+5 og jordmoren syns det var veldig tidlig, men jeg viste hvor jeg hadde kjent det og tror du jaggu ikke vi fant hjertelyd der tihi....

Kjente liv i uke 12 med min første, var ikke i tvil den gang, og det gjentok seg, så tok overhode ikke feil :) Denne gangen harjeg kjent det i uke 11. Bitte små bobler, som sommerfugl i magen. Det du beskriver høres ut som luft, bevegelser i tarmen. Fosteret ligger veldig langt nede så tidlig. Selv om min livmor er opp til navelen nå ved fullgått 11 uker, liggr fostert helt ned ved skambeinet. Der kjenner jeg små bevegelser og akkurat der hører jeg hjertelyden med babywatcher.

Jeg kjente vel små bevegeser en gang i uke 13... Kjentes ut som små luftbobler, eller små fisker som svømte rundt. Og jeg er førstegangs. Nå er jeg snart i uke 16, og kjenner at boblene begynner å bli større... :)

Annonse

Jeg har også kjent små bobler! Kjente det for 2 dager siden, og har kjent det flere ganger etter det.

Er 15 uker i morgen, så kjente det da jeg var 14+4! Var helt nede ved trusekanten på venstre side:) :) førstegangs jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...