2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hvilken bil har dere som har 3 unger som sitter i sete? Tipper vi ikke får plass i den vi har..en opel vectra stasjonsvogn 2004 modell:/
Frøken Freken Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Søstera mi har en 6-seter - lurer på om det er en Chrystler, kanskje?
Itsrejk Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Har du prøvd med tre seter i bilen din? Det er jo en stor bil? Vi har samme, men vi har bare to unger/seter da.
AO3 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Sjefen har en V70 med tre barneseter. Men det kommer sikkert an på setene også, dere må vel bare prøve?
Gjest amandine Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Har Saab 9-5 stasjonsvogn og skviser akkurat inn 3 seter bak... Naboen kjører V70 der er bedre plass. Bedre plass også i Ford Mondeo og Citroen C5, men jeg er nå veldig glad i Saab'en min...
tommeliten og lillemy Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Vi har en vectre -06 modell og får fint plass til tre seter. Bare å prøve det
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar alle sammen:) Ja, vi hadde tenkt å prøve ut med de setene vi har..håper det går, er egentlig fornøyd med bilen...meeeen, måtte jo høre hvilken bil vi skulle gått for viss ikke;)
3rOK Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Vi har zitroen Berlingo og den kom ut best i test i VG for en tid tilbake. Jeg er super fornøyd med den. Deilig med skyvedører og at vi kan sette vogna inn uten å slå den sammen. Får lett plass til tre bilseter. Fordel at man lett kan slå av airbag foran slik at man kan ha babysetet ved siden av seg når man kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå