Gå til innhold

Har dere sagt fra på jobben?

Anbefalte innlegg

Jeg er 15+5, men har ikke sagt fra enda. Men det begynner jo å bli vanskelig å skjule, magen begynner å strutte bra nå. Kan nok ikke slippe unna med det lenge nå tenker jeg :-)

Hva med dere, har dere sagt fra? Og viser det mye på dere nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139773400-har-dere-sagt-fra-p%C3%A5-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg er bare 12 uker på vei, og det viser ikkje noe særil. Men eg er blitt sykemeldt nå pga at eg er alvorlig dårli. ligger nesten og spyr hele dagen.... så eg skal levere sykenelding i dag eller i morgen. og da kommer eg til å fortelle det til sjefen. men hadde eg ikkje vert syk hadde eg ikkje sagt noe før magen begynnte å vise. så viss det blir vanskelig å sjule ville eg fortalt det.... :) lykke til

Hei.

Jeg er i min 15. uke, og INGEN på jobben vet noe som helst!

(Om de ikke har satt sine tanker med at jeg har lagt på meg:)

Er ikke sikker på når jeg skal si noe, men tror jeg vil vente til magen blir "fast" en fin kul, om du skjønner hva jeg mener :o)

Litt morsom med en DIGER hemmelighet i magen!

Jeg venter min nr 3 og ble allerede plaget med rygg og hofter i uke 5 så jeg måtte fortelle det til skjefen allerede da++ at magen var egynt alerede da å komme arbedsbuksene som var for stor før jeg ble gravid var plutselig for trange fra uke 6 måtte jeg ha strikk i knappen hehe... men her fikk som sagt alle på jobb vite det rundt uke 5 siden det var mye jeg ikke kunne gjøre...nå har jeg fått invilget svangerskapspenger og er da i permisjon frem til fødselen er bare i uke 14+1 i dag

Hehe, er samme med meg. Jeg ser temmelig tjukk ut for å si det slik

:-D

Men har egentlig ikke lyst å si det, er gøy å være den eneste som vet det. Og så er jeg redd for at når jeg forteller det så er jeg plutselig "veldig" gravid. Tror nok at de fleste påvirkes ene eller andre veien når en kollega er gravid, og jeg har ikke lyst at dette skal påvirke arbeidsdagen min altfor mye. Så skal nok forsøke skjule det et par uker til .-)

Annonse

huff.. for min del sa det hele seg selv.. har vært så dårlig hele svangerskapet.. Går ikke å lyge seg unna når man blir helt grønn i maska av kvalme og stadig må løpe på do.. de skjønte det med en gang.. Det var ikke helt etter planen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...