lillespire08+10 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Dere som sier at dette har sammenheng; nå har pjokken hatt løs og hyppig avføring som skifter farge og konsistens fra gang til gang i en uke, men ingen tenner i sikte. Kan de likevel være rett rundt hjørnet, eller kan det ta laang tid ennå? Og må jeg kanskje belage meg på hyppig bæsjebleieskift ei stund til? Huff:S Erfaringer??
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Min hadde tre uker hvor han hadde sånn 7-10 bæsje bleier i døgnet. Den bæsjen luktet ikke som vanlig bæsj, mer søtlig lukt. Var grønnaktig, seig og rennende.... OG han fikk utrolig sår stump. Da fikk han 4 tenner samtidig. Tror bæsj-beskrivelsen min er ganske typisk for tannfrembrudd... :-)
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan nok ikke hjelpe deg jeg! Måtte bare kommentere at det var nytt for meg at hyppig avføring hadde noe med tenner å gjøre. Jenta mi på 3 mnd holder nemlig på å få tenner nå, og her har det vært en del flere bæsjebleier enn vanlig den siste uka eller to. Det første tegnet jeg fikk på at det var tenner på vei, var at hun begynnte å sikkle MYE mer enn hun gjorde før!! Tok litt tid før jeg skjønnte at det var tenner på gang.
lillespire08+10 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Oki! Ja her er det masse masse bæsjebleier, og veeeeldig sår stump:/ Men smører med Zinksalve som hjelper. Da får vi håpe det spretter fram ei tann snart, slik at det kan gi seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå