Gå til innhold

Anonyme sjokoholikere - uke 11.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååååh, nå var du slem lykkeli&gla!!! ;) Jammen godt jeg ikke har daimsjokolade i hus;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er så flinke altså!!

Jeg sprakk i går SKIKKELIG!! og i dag røyk jeg på en pakke sjokoladekjeks....huff og huff!!

Men det kommer en dag i morgen!

Skrevet

uff Æsj,,,,,,,, jeg gikk på søt smell i kveld,. var på besøk og der røyk jeg på 2 dumle sjokolader........Nå har jeg tilstått, phu det var godt:-)

Skrevet

Dytter denne opp jeg:-)

og komer ed en oppdatering, at det har gått bra i dag, har ikke godt på no sell enda, men det er mye igjen av kvelden......mmmmmmmmmmmmm men håper at det skal gå bra, har ikke noe i huset, og jeg er alene med begge unga, og de skal snart i seng, så da sitter jeg her og kommer ingen steder......

Skrevet

Mannen min hadde ikke akkurat gjemt konfektesken godt! Den tredje skapdøren jeg åpnet, der lyste den mot meg (jeg hadde vel igrunn ingenting i det skapet å gjøre, kremt kremt). Det ble en bit idag tidlig, og nå sitter jeg her og tror jeg skal greie å holde meg unna, men håper han kommer hjem snart så jeg slipper fristelsen!

Skrevet

Ja, er det ikke rart hvordan det er så mye lettere å stappe innpå når man sitter der alene... Herlighet, kjenner meg igjen altså!

Jeg har klart meg gjennom hele dagen, og det til tross for at jeg har ruslet forbi et par bakerier med diverse som sto og rooopte på meg i disken. Men nå sitter jeg her med knekkebrød og salami til kveldsmat, og det er jo i bunn og grunn mye bedre (og mer mettende) :)

Skrevet

Thank GOD IT'S FRIDAY!! ;-D

Skrevet

Jippiiiii! ;)

Og jeg har ikke spist en liten sjokoladebit engang. Spiste riktignok litt brownies her om dagen, men det var ikke sjokolade. Og spiste på langt nær så mye jeg kunne gjort og hadde lyst på:)

I kveld skal jeg spise sjokolade! Iskald stratos! Namnam;)

God helg:)

Skrevet

Jaaaaa, det er endelig fredag!!! Klarte meg fint ut dagen igår også;) Helgen starter ikveld kl 19, men skal ikke overdrive;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...