010808 og 200312 Skrevet 9. mars 2009 #27 Skrevet 9. mars 2009 slettes ikke verst du heller:D:D:D:D:D
babygullz <3 vilde Skrevet 10. mars 2009 #28 Skrevet 10. mars 2009 JEg hiver meg med på denne!!! startet i går jeg også, det var en laaaaaang dag. Og gud jeg sleit litt med å gå forbi godterihyllene uten å putte noe med meg i handlekurven!! Men d hele gikk bra! utrolig nok.. Men må si,jeg gleder meg til fredag!!!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #29 Skrevet 10. mars 2009 æsj jeg røk i går. Første dag. haha. men er på'n igjen nå! Nå er det jo ikke mere sjokolade i hus her! hehe
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #30 Skrevet 10. mars 2009 Vi er flinke jenter! Gøy at så mange vil være med! Jeg klarte meg i hele går, og det værste av alt var at det var ikke spesielt vanskelig:) Tjohooo:) Ha en god sjokoladefri dag alle sammen:)
*LilleTroll + spira Skrevet 10. mars 2009 #31 Skrevet 10. mars 2009 Dette er rett forum for meg Må presisere at vi har 200 gram melkesjokolade som roper på meg i skapet...dvs nå vet jeg ikke hvor den er lenger, for min snille samboer har gjemt den vekk! Min lille redning i hverdagen er pittelitt is, yoghurtis eller lettis vanilje Må liksom bare komme over "kneika", har vi no godt i hus ROOOOPER det på meg, høyt og lenge!
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 10. mars 2009 #32 Skrevet 10. mars 2009 Så flinke vi er alle sammen!!! Jeg holdt meg også sjoko-fri i går, og forsetter i dag med friskt mot....Ikke så vanskelig nå på dagen, men når kvelden kommer, da må jeg virkelig hente frem stålviljen...Lykke til damer, og hold ut..
musketingen Skrevet 10. mars 2009 #33 Skrevet 10. mars 2009 Så flinke dere er! Jeg for min del har kuttet helt ut brus ( nesten) og det er flere uker siden jeg drakk det. Ellers har jeg en fær uvane med å måtte kose meg med eks is etter at guttene er lagt... Min vei til forandring er å begynne å trene. Da pleier jeg alltid å bli sunnere i spisinga også etterhvert. Så får vi se åssen det går. I går droppa jeg isen og spiste heller knekkebrød og kakao (eh, måtte bare ha kakao) Lykke til dere!!!
lykkelig med jente Skrevet 10. mars 2009 #34 Skrevet 10. mars 2009 Jegg mått ha kakao til frokost idag...men jeg valgte lett sjokaladedrikk istede for vanlig(med litt krem på ),men spiste et epla etterpå for å lette på samvittigheten,hehe å så gikk vi en lang tur idag også!. Lykke til videre...dette klarer vi!!
Katsi Skrevet 10. mars 2009 #35 Skrevet 10. mars 2009 Jeg syndet idag Spiste en sjokoladekjeks, men bare en!!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. mars 2009 #36 Skrevet 10. mars 2009 Phiu, da har jeg kommet meg gjennom denne dagen også uten noe snop! Og det går jo faktisk utrolig bra. Var ute for å kjøpe en bursdagsgave i sta, også tenkte jeg å svinge innom butikken og kjøpe noe godt. Men så kom jeg til å tenke på dere, og dermed gikk jeg med skylapper forbi butikken Veldig stolt av meg selv nå altså! I morgen blir det verre, da skal vi i bursdag. Men jeg skal prøve å begrense meg, det har jeg ikke vært kjent for å gjøre de siste månedene!
annemor80 Skrevet 10. mars 2009 #37 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har også greid meg fint uten sjokolade idag! Når jeg tenker meg om, har jeg knapt tenkt tanken, hmmm... Har til og med trent idag, så føler meg veldig flink så langt:) Men jeg må si jeg beundrer dere som greier å la være å spise sjokolade når dere har det i skapet! Så stor viljestyrke har ikke jeg, så det som redder meg, er at det er et lite stykke å gå til butikken! All ære til dere:)
babygullz <3 vilde Skrevet 11. mars 2009 #38 Skrevet 11. mars 2009 Nå er d ikke lenge igjen til helgen da=D Og vi skal ha dåp på søndagen.. alt kommer til å skli ned på høykant! tro om jeg sprekker idag? 3 dager uten snop(jaja, har juksa littegrann... har spist de der sukkerfrie sjokolade/karamelldropsa fra extra...) men bedre d enn en hel stor stratosplate elleer en pose smash, som det pleier å gå i... Syns vi er utrolig flinke!! Sjokoladeahenighet er pokker meg værre enn røyksug!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 11. mars 2009 #39 Skrevet 11. mars 2009 Sukkerfritt må jo være lov!! Her har jeg et lite arsenal av sukkerfrie pastiller liggende tilfelle jeg bare MÅ ha noe Også må jeg skryte litt av meg selv, for vi har faktisk en hel skuff med snop liggende. Og den er ikke rørt engang. Det hjelper å ha en gjeng med damer man må bekjenne for dersom man synder Wish med luck i bursdag i dag. Kommer til å spise kaker, men planen er å la det være med litt!
Katsi Skrevet 11. mars 2009 #40 Skrevet 11. mars 2009 Lykke til idag da Jeg trenger også litt eksra viljestyrke idag. Skal på kaffebesøk! Ha en strålende sjokoladefri dag idag jenter;)
*LilleTroll + spira Skrevet 11. mars 2009 #41 Skrevet 11. mars 2009 Stoooooooooooooolt! Langa innpå jordbær i går mens min kjære samboer stappa innpå med melkesjokkis :) Latten droppa jeg og, til fordel for vanlig kaffe. Har en stor-liten last der og du gitt...!
*En rosa og en blå* Skrevet 11. mars 2009 #42 Skrevet 11. mars 2009 Den skal du være stolt av, Nekiam!! Den er ikke jeg sikker på om jeg hadde klart... Men i går ba jeg noen å spise opp den sjokoladeskåla som stod igjen fra søndag, slik at jeg slipper den fristelsen... ;-P Dag 3 nå, og det har gått strålende! Har klart meg fint, spiste brødskiver med nugatti på mandag, og en donut m/sjokoladetrekk på kafè i går, men ellers ingen sjokolade! :-) Jeg er meget fornøyd med egen innsats! Har til og med tatt meg 2 runder på tredemølla denne uka. Men spørs om jeg må øke matinntaket siden jeg plutselig har sluttet med sjokolade, og samtidig begynt å trene, for jeg har visst gått ned 1 kg siden søndag, og det er nok ikke så bra i forhold til amminga...
Katsi Skrevet 11. mars 2009 #43 Skrevet 11. mars 2009 Jeg klarte meg idag på kaffebesøket!!! Hun jeg var hos hadde laget kakao på sjokoladeplater og melk(med krem på selvfølgelig) og serverte sjokolademuffins- jeg drakk kaffe og spiste ambrosiabrød med ost Følte meg flink da ja! Men dagen er jo ikke over enda... Skal ta meg en løpetur ikveld når ungene er i seng!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #44 Skrevet 11. mars 2009 *sukk* Jeg lagde Brownies i dag. Hvorfor aner jeg ikke. Dumme, dumme meg. Har bare spist en liiiten bit, og strengt tatt er det ikke sjokolade. Men, kanskje ikke det lureste jeg har gjort i dag?! Nå står den på kjøkkenbenken og roper på meg - hjelp!!! Skal jeg kaste den? Eller håpe at jeg klarer å motstå fristelsen? Noe som sikkert er som å tro på julenissen...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 11. mars 2009 #45 Skrevet 11. mars 2009 Skjær den i biter og legg den (med matpapir mellom lagene) i en pose i fryseren. Så kan du ta den opp på lørdag og kose deg med god samvittighet! Like god etter at den har vært fryst, tro meg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mars 2009 #46 Skrevet 11. mars 2009 Mmmmm....Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en lang trilletur, og som den fantastisk usunne og livsnytende personen jeg tross alt er, sitter jeg nå og kooooser meg glugg ihjel med noen biter melkesjokolade med Daim...mmm...Melkesjokoladen formelig smelter på tungen, og de deilig knasende daimbitene rasler så søtt mellom tennene..Naaaam... MOWAHAHAHAHAAAA...............(ond latter med sjokoladesmak;) Sabotør jeg, næsj????
Bumblebeee Skrevet 11. mars 2009 #47 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har valset rundt på senteret med kiosker og butikker overalt, hadde vært såå lett å snike til seg en sjokolade. Eller sjokoladebolle som jeg er så glad i. Men jeg klarte meg! Til og med på barseltreff i dag klarte jeg å la være å ta en sjokoladeterapikjeks...*stolt* Klarer jeg meg uten snop på babykino i morgen kan jeg nyte sjokolade på fredag med veldig god samvittighet
annemor80 Skrevet 11. mars 2009 #48 Skrevet 11. mars 2009 Jeg røyk på en skikkelig konfektsmell idag! Da jeg kom hjem fra (laaaang) trilletur, lå det en konfekteske til mannen min i postkassa. Sulten og sliten greide jeg ikke holde meg unna, og da gikk det ned noen biter, gitt... Men nå har jeg gjort som ei over her sa, bedt mannen om å gjemme esken, så ikke jeg faller for fristelsen igjen! Vært på trening idag, da. *stolt*
lykkelig med jente Skrevet 11. mars 2009 #49 Skrevet 11. mars 2009 uff idag klarte jeg ikke å motstå 2 oreo kjeks... Men da trillet jeg å lille tuppa i 1,2 t etterpå å!!! Satser på null sjoko img!.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 11. mars 2009 #50 Skrevet 11. mars 2009 Æsj, bursdagen gikk ikke så fint som jeg håpet, men men. Ble et stort stykke med brownie-sjokoladekake og litt gele (ere barnebursdag så ere barnebursdag ) Har trent i dag da, så det får veie opp litt av det. Lykkeli&gla, bare kos deg du! Faktisk så frista det ikke i det hele tatt, og det er ganske utrolig! Jeg har sittet og momset sjokolade i snart 5 mnd nå jeg, så det er vel egentlig på høy tid å flytte fokuset fra sjokoladepapiret til fruktbollen. Selv om jeg ikke går opp i vekt (takk og pris for den amminga) så er det vel ikke helt bra for kroppen å slafse innpå 200 grams sjokoladeplater nesten hver dag Nå skal det spises kveldsmat her. Og det er jommenmeg mye bedre enn sjokolade, merker faktisk at humøret blir bedre for hver dag jeg klarer meg uten. Grattis til alle dere som har klart dere i dag! Stå på jenter, det er flinke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå