frøet76 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Flere som frykter at kontantstøtten skal forsvinne???Hva med å skrive seg på underskriftskampanjen på Facebook: "Protest mot fjerning av kontantstøtten" ? Det har jeg gjort nettopp.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Skal den tas bort?? Er det en seriøs fare for det i den nærmeste framtid? Oh no...Og jeg som antakeligvis må være hjemme i 9 ekstra mnd pga manglende bhg-plass..Hadde jeg vært på fjesboka, skulle jeg gjerne ha skrevet under (hmmm...kan jo kanskje bruke min manns konto?)
frøet76 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Ap og SV jobber for å ta den bort ja. SP er delt i synet på Kontantstøtten. Hvis de vinner valget til høsten- får en ny periode på ST- så blir den nok borte. KrF vil øke Kontantstøtten- det samme tror jeg Frp vil. Jeg er også ufattelig redd for at den forsvinner- har ikke jobb- og har lyst å være mer hjemme med "klompen".
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jøss, er KrF og Frp enige om en sak?? Håpe de heller øker kontantstøtten, så den faktisk gjør litt monn og flere kan velge å være lenger hjemme med ungene sine. Her er en link til underskriftkampanjen! http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå