Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en liten gutt og har termin 17 juni. Hadde vært koselig å komme i kontakt med andre som skal ha barn til sommeren.

Er 30 år og førstegangsfødende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=) Jeg venter og en liten gutt og har termin 16 juni. Er 27 år og som deg førstegangsfødende=) Har vært med på noen av treffene forsommerbarn 2009, veldig koselig. Greit å møte flere i samme situasjon.

Skrevet

Hei :) Så koselig med svar. Og ikke minst å se at det er flere rundt samme alder som er førstegangsfødende. Kanskje vi havner på s.huset samtidig da om guttene våre kommer rundt termin :) Vi flyttet oppover for 1 mnd siden og bor i Selbu, så har ikke fått med meg noe treff eller noe jeg da. Men det blir jo alltid en bytur i ny og ned :)

Hvordan har svangerskapet vært så langt da?

Skrevet

har termin 18juni, venter en liten gutt=)

er nok litt yngre 21år, blir 22år den 28mars.

Er førstegangsfødende

Skrevet

Svangerskapet har vært topp så langt, får bare håpe det fortsetter slik resten av tiden og. Enn du? Sluppet unna kvalmen og de andre plagene som følger med? Du får si i fra neste gang du tar deg en tur til byen, kanskje man har tid til å treffes:)

Skrevet

Dagen etter oss da, så hyggelig. Ser ut som det er mange gutter i vente :)

Skrevet

Ingenting som er bedre enn det :) Jobber du eller?

Neida, jeg har så absolutt ikke sluppet unna. Har slitt med kvalme, brekninger og dårlig matlyst siden jeg ble gravid. Ligger fortsatt på minus 7 kg og er sykemeldt.

Det kunne vært koselig med et møte vet du, blir nok noen byturer fremover :)

Skrevet

Huff...høres ikke noe særlig ut, får håpe at du blir bedre. Kjipt om du blir gående slik hele svangerskapet...menmen...hva gjør man ikke for de små;) Jeg jobber fulltid og har store planer om å gjøre det ut mai, time will show=) Jobber kun dagtid, så har bare mulighet til å treffes i helgene og på ettermiddagstid. Men ta kontakt dersom du planlegger bytur og har tid til en cafétur, så får vi se om det passer:) God bedring!

Skrevet

Jeg har termin 15 juni, og venter ei lita jente. Er 24 år, også førstegangsfødende:)

Skrevet

Heisann dere:)

Jeg har termin 20.juni og venter også en gutt. Jeg er 29, blir 30 i sommer.

Har ei datter fra før som er 3 år. Si fra hvis det blir noen bytur/møte så hiver jeg meg med. Er også sykemeldt, så har masse tid på dagtid.

Skrevet

Så koselig å se at det er flere som har termin rundt samme tid. Er meget fornøyd med å få sommerbarn :)

Hadde vært koselig med et møte altså, da jeg bor på en litt mindre plass og ikke har så mange gravide rundt meg. Tar fort en tur til byen :)

Skrevet

Vi trenger jo ikke vente så lenge med en bytur og et kafebesøk? For meg som er sykemeldt er det ok allerede neste uke... Eller blir det for kort varsel?

Skrevet

Vi trenger jo ikke det, kan godt tenkes jeg får til en tur neste uke :)

Send meg gjerne en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...