Gå til innhold

Snuppa biter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen her inne har et eller flere gode råd til meg!

Snuppa på 9 mnd har nå fått 6 tenner. Hun biter meg i puppen ofte,tror hun syns det er gøy,i allefall ler hun godt når jeg skvetter og roper au,nei!!! Har prøvd å presse ansiktet hennes mot puppen og å ta henne bort fra puppen uten at dette har gitt de helt strålende resultatene. I går ga hun meg et sår... vil ikke slutte å amme henne ennå,men jeg må inrømme at jeg sitter og er ganske nervøs når jeg ammer henne. Venter på neste bitt... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, ja jenta mi har begynt å bite hun også, men hun skvetter til når jeg roper ut da... Og så får hun ikke mere pupp når hun først biter.

Hun er snart 10 mnd nå og jeg har tenkt at når det kommer til det punket at hun biter hver gang eller at det går så langt at jeg bare spenner meg når jeg skal amme er det ikke vits i å holde på lengre.

Da blir det alt annet enn kos og ålreit og tror ingen av oss vil ha godt av det da egentlig.

SKal sjekke den linken som er over her jeg også tror jeg.

Skrevet

Min lille skvetter ikke,men fryder seg når jeg sier au,nei.... Rampunge, hun er 9mnd nå,dersom ikke bitingen gir seg er det nok slutt på McPupp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...