Gå til innhold

Hodet som svinger fra side til side!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt merkelig overskrift..menmen. Dattera mi på 10 uker svinger hodet noe fryktelig frem og tilbake, og spesielt når hun skal legge seg for kvelden. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da, det gjør lillegull her også, han gjør det enda og han er over 4 måneder. Jeg har ikke helt forstått hvorfor, men noe farlig er det nok ikke. Det skjer som regel når han holder på å sovne. Vi må le litt vi da for det ser litt komisk ut, de er jo så vakre disse små tassene.

Skrevet

hehe...godt å høre at det er flere som opplever dette. Er redd for at hodet til lille snupp skal svinge rundt 360 grader noenganger.

Skrevet

Hehe...småtten min gjør også det innimellom. Spesielt hvis han sover i vogna, og nesten våkner. Da går hodet frem og tilbake i ganske bra tempo...hehe... Om kvelden gjør han det sjelden. Da ligger han med smokken i munnen og en bamse på hver side av hodet og koser seg bare verre. :)

Skrevet

Han er forresten åtte uker i morgen.

Skrevet

Mange babyer gjør dette rett før de sovner. Viktig at de ikke blir forstyrret når de gjør dette =)

Skrevet

Fikk vite på helsestasjon at de gjør det for å finne en komfortabel stilling. De fleste i barselgruppa mi opplever dette også, så det er veldig normalt :)

Skrevet

Lille gullet på 5 md har gjort det hver gang hun skal sove siden hun var 3 uker.. Tror det er ganske vanlig.. Ser litt rart ut men det er vel slik hun finner roen..( av en eller annen grunn)..

Skrevet

Det er sant som det er sagt: De sliter med å finne roen- derav rotingen med hodet...

Skrevet

Dette har jeg vært gjennom. Prøv å gi barnet en koseklut. Dvs legge en evt flannelsbleie opp imot nesen og munnen, da roer de seg ofte lettere. 2 av mine 3 har vært sånn, og roet seg veldig da de fikk koseklut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...