Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å finne frem til ett innlegg igår, men umulig... alt for masse å bla gjennom... en som snakket om en ferdons metode.... noe i den duren.. nytteløst å google når jeg ikke husker navnet/ordet..

har som overskriften tilsier, begynt med nattavvenning, gir tulla vann når hun våkner. Men de to siste nettene har hun ikke spist nok før legging.

Og har da begynt å hylskrike, har ellers de andre gangene vært sutring.

Vel, endte opp med at jeg gav henne mat (mm)

Er redd dette kommer til å ta lang tid....

Planen er å legge henne på eget rom når hun sover hele natten...

Men er det noen som har noen råd evt en annen nattavvenningsmetode?

ikke skrikekuren....

Hun er 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt...

Skrevet

ferber tror jeg du mener. vet ingenting om den, annet enn at den involverer skriking. Men prøv å google om du ikke får flere svar:)

Skrevet

Jeg personlig synes 6 mnd er for tidlig å nattavvenne. Ville ventet et par måneder til dere har flere måltider på dagen.

Skrevet

Jeg vet at det er slitsomt med nattamming/våking, men det er virkelig de ALLER færreste som er klare for å sove natta gjennom når de er 6 mnd altså.

Du skriver ikke noe om hvor mye mat babyen din får i seg i løpet av dagen? Det anbefales at de skal ha minst 2-3 fulle måltider med fast føde om dagen før de evnt. kan klare å sove natta over uten mat.

Ferber er noe styggedom som burde gått i glemmeboken forlengst, og sikkert HADDE det også, var det ikke for forum på nett. Ferber selv har sagt at hans metode ikke egner seg, og at babyer ikke skal ligge og skrike alene på et rom.

Skrevet

Jeg tror HI har blandet Ferber med noe annet, jeg forstod henne slik at hun ikke vil kjøre skrikekur :) og det er jo fint.

Ellers er jeg helt enig med deg i at Ferbermetoden er noe ordentlig herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...