Gå til innhold

Noen som vet om man kan ta permanent makeup når man er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sliten om dagen, og syntes det er slitsomt å bruke den lille energien jeg har på å sminke meg hver dag.. Vil jo se grei ut når jeg går gravid og jeg regner med at det kan bli endel stress med baby i hus etterhvert også..

Jeg må markere øyenbrynene hver dag fordi jeg ikke har så mye øyenbryn, så det hadde vært fantastisk å våknet opp å sluppet den "jobben " der hver dag.

Men er det farlig for babyen min om jeg gjør det tru? Vil bare ha en naturlig lys farge altså =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble anbefalt å ikke gjøre det da jeg ringte ned på et studio og hørte. Det var itilfelle noe gikk galt under svangerskapet så ville de være uten "skyld" - at ingenting kunne spores tilbake til de. Men aner ikke om det er opp til hvert enkelt studio eller om man ikke skal gjøre det når man er gravid.

Skrevet

Okey, forstår den ja. Jeg vil jo på ingen måte utsette babyen for noe fare, så det er nok lurt å vente da. Men kan jeg spørre hvilket studio du ringte til?? Så at du bor i Oslo og det var ditt jeg hadde tenkt å dra for å fått gjordt dette.

Skrevet

det er helt ufarlig med tanke på at det er ingenting som kommer inn i blodet men fargen har en lei tedens til å ikke sitte når man er gravid slik at man ofte må få farget tatooen opp igjenn ved endt svangerskap...

Skrevet

Heia :)

Jeg har nettopp tatovert øyenbryna mine.. Hun jeg var hos sa det ikke var noe fare med å tatovere, grunnet at fargen ikke kommer langt inn.

Jeg er nå 39 uker på vei, å angrer ikke et sekund at jeg tatoverte dem i uke 35. jeg føler meg rett og slett kjempe freeesh.! Dessuten når du tar en slik behandling, så får man gratis etterbehandling også, å etterbehandlingen er jo bare å ta etter fullført svangerskap? :) Det skal iallefall jeg.

Det er forresten kjempe deilig å våkne opp om morgen å alikavell føle seg fresh og ren!

Skrevet

Forresten så fikk jeg mye komenterar på om at jeg så sliten ut, å etter jeg fiksa bryna har jeg ikke fått en slik kommentar. men har heller fått: Du ser så opplagt ut.!

Skrevet

Hei Jentebebis i mars. *fødeklar*.

Jeg har alltid hatt lyst til å tatovere øyenbryna mine! Men vil at de skal se naturlige ut :)

Forstod at du virket veldig fornøyd, så hva er prisen ? og har du et bilde jeg kan få se ? :)

Det jeg er "redd" for er at jeg skal få feil fasong på øyenbryna, at jeg kommer til å angre, om du skjønner hva jeg mener?

Dette er noe jeg har tenkt på i noen år, så det er ikke impuls :o)

Skrevet

Til jentebebis i mars..

Oj så flott da. Jeg vil også se så naturlig ut som mulig.. Hadde vært kjempe fint å sett et bilde av åssen du ble da ??

Jeg er også ganske skeptisk og litt redd for dette her, men jeg er virkelig så lei av å bruke tid på det..

Hvor var det du tok det hen da ??

Skrevet

Heisann jenter :)

Om dere sender meg en priv meld med e.posten, så skal jeg sende bilde :)

Skrevet

Line: Prisen ligger mellom 4-5000. Jeg betalte 4800, men jeg betaler gjerne litt mere, for en person jeg vet gjør det riktig. Så ahr jeg venninner som har vært der før, så jeg viste egentlig hvordan det kom til å se ut.. I prisen pleier også etterbehandling å være inkludert!

Hun tar ikke å tatoverer dem med ei gang, hun tegner dem, så sier du om du er fornøyd, justerer litt og slikt.. Og når du er fornøyd med fasongen, tatoverer hun det.

Jeg skal nå ha min andre etterbehandling etter fullført svangerskap :)

Skrevet

Jeg ringte til de som driver ved ullevål stadion, husker søren ikke hva de het, men skal bli med moren min dit neste uke så kan komme tilbake til deg :)

Grunnen til at jeg ringte akkurat da var fordi de hadde tilbud, 3500,- inkl to påfyllinger.

Vanlig pris er 4500 og 2500 pr påfylling. Hun jeg snakket med sa at de pleier å ha slikt tilbud hver januar og august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...