Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på snart 2 mnd som til tide skvetter så hun blir livredd....

Det kan noen ganger komme ut av det blå, bare av at hun ligger i armene mine eller ligger på gulvet.

Hun skvetter til, og begynner å hyl-skrike.....

skriker så hun nesten mister pusten...

prøver å få øyekontakt med henne for å roe henne ned når dette inntreffer, men kan noen ganger ta litt tid...

håper noen andre har opplevd dette, og har noen råd om hva jeg skal gjøre... blir jo litt redd for at det er noe galt...:S

på forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde noe lignende en liten stund. Helsesøster mente at det kanskje kunne være veldig overstimulering av inntrykk, så hun gikk litt i lås. Det var iallefall veldig vondt å se henne så livredd! Men det varte ikke mange ukene her:)

Skrevet

Hm...har ikke opplevd det der, tror jeg. Min nærmer seg også to måneder. Men jeg tror jeg heller ville holdt henne inntil meg, vært rolig i kroppen, nynnet litt, og kanksje gått litt rolig med henne - fremfor å søke øyenkontakt. Min pjokk er i hvert fall sjelden innstilt på øyekontakt hvis han ikke er fornøyd, da er kroppskontakt og skjerming bedre. Men det er meg og min unge da - du vet best hva som funker for deg og din. :)

Skrevet

tar henne selvsagt opp i hendene å prøver å roe henne...både med prat og kos....:)

glemte å skrive det...;)

men det kan ta litt tid før hun klarer å roe seg da også....

men er glad at flere har opplevd det, å at det forhåpentligvis er noe forbigående...;)

Gjest Tale30
Skrevet

Sik har vi hatt det fra første stund, hun er 2 og 1/2 mnd nå. Hun kan ligge og sove på fanget, så sperrer hun opp øynene og ser livredd ut og kommer med sånne klynk som høres ut som om at hun her hengt seg opp. Jeg trodde det var et anfall i begynnelsen, men hun er helt normal. Jeg tror det er noe som plutselig skjer i magen egentlig. Hun har vært veldig plaget med magen. Men det ser virkelig ut som om at hun er livredd.

Skrevet

tusen takk for svarene deres... godt å høre at det er helt normalt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...