surremus Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hei! Noen som vet hva den cafèen heter i Tønsberg som er ganske nyåpnet og småbarnsvennlig?
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Oj! Må prøves:) Hvor ligger den hen da?
surremus Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Ligger i en av sidegatene til Storgata, I think....
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ja den ligger rett ved siden av barneutstyrsbutikken Liten. Sidegate fra storgaten, opp ved Nøtterøy Sparebank.
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Så bra:D er den tilrettelagt for oss med barn? Har ikke hørt om den jeg,enda jeg har bodd her hele mitt liv:p Er dt dyrt der?
surremus Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg aner ikke, har ikke rukket å komme dit enda... Men vil vel tro at det er like dyrt der som alle andre steder, hehe Og jeg gleder meg til jeg skal dit i neste mnd, for det er elendig med sånne cafeer her i byen -sfj Det sies jo at Salt & Pepper er så bra, men lurer på som er så bra der... Det er trangt, harde stoler å sitte på, ALT av mat har ruccola og olje på seg -hehehe- og uff! Hadde jeg hatt mulighet så hadde jammen åpnet et sånt sted ala Liten og Stor her i byen, det hadde vært knall suksess!!! Rart ingen gjør det nå som det er så mange småbarnsmødre i permisjon som triller med barna på cafè...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå