Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Fy søren! Pleier ikke klippe meg der, men har vært der noen ganger, og har funnet en frisør som funker greit, Hadde bestilt time hos henne, siden min egen frisør ikke kunne. Da jeg kom dit, fikk jeg en HELT ANNEN frisør, en litt eldre dame. Da jeg spurte om hvorfor hun skulle klippe meg, fikk jeg høre at det var blitt noe "tull med listene"...Jeg hadde ikke fått beskjed. Javel? Det er vanskelig å finne tid (og barnevakt ) til å klippe seg, så jeg valgte likevel å gjøre det. Sitter nå igjen med en klipp som er kjerringaktig og kompakt. Er veldig misfornøyd, men drar ikke tilbake til den frisøren! Nå ender det med at jeg må dra et annet sted og betale på nytt. Siste gang jeg har brukt penger der.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Kanskje hun synes du var ei kjerring og at frisyren burde stå i stil? Ikke alle som innrømmer at de begynner å bli gamle..;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Mmmm. Kjerring på 28. Det var kundebehandlingen (å ikke gi beskjed om at noen andre skulle klippe) som er kritikkverdig. På "kjøpet" fikk jeg en kjip klipp. Da er i tilfelle hun den flrste som har tatt meg for å være kjerring. Men at en dame på 50 og en på 28 har ulik smak, er vel ikke noe å lure på! Jobber du der, eller, anonym 19:49? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå