Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjempe lang stund siden sist jeg var her inne. Nå er jeg igang igjen med forsøk nr 6 og på rugedag 4. Fikk satt inn 2 fine egg, men klarer liksom ikke slappe av eller glede meg. Synes det går tregt, og er lite optimistisk for tiden. Kanskje noen som vil holde følge med meg her inne??

mvh

sans

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..jeg vil!!!Jeg fikk satt inn et bra egg på fredag(er jeg i dag på rugedag 2 eller 3 da?), så vi er rimelig likt i løypa:) Vårt 1 ivf på Riksen.....

Lykke til med ruginga:)

Skrevet

Jeg tror du er på rugedag 2, da innsettingsdagen teller som 0 dag. Ja dette blir spennende, kunne du velge selv om du ville ha 1 eller 2 egg tilbake? Jeg har alltid satt inn 2 egg, men som du ser tar det sin tid dette. Vi har en gutt fra før, uten noen form for hjelp. Så jeg vet jo at det går ann, derfor føles det så frustrerende. Vel dette blir en lang uke før vi kan teste, vi får bare holde ut....

Ha en riktig god søndags kveld:-))

mvh

sans

Skrevet

jeg fikk satt inn to egg på lørdag, og er vel på rugedag 1 jeg da;)

Ventetiden er lang , så det er fint og ha noen å dele det med.

Skrevet

Jeg å vil:))) Satt inn 1 egg i går jeg. I Trondheim.

Bli jo utroli spennende å høre resultatene på alle våres tester da:))))))))))))

Skrevet

Ingen ting i hele verden går vel så tregt som de to ukene etter innsetting. Amerikanerne har til og med gitt denne perioden et egennavn og omtaler ventetiden som 2WW (The-two-week-wait)

Selv hadde jeg innsetting i dag. Fikk satt inn to pene egg og kjente forventningene steg to hakk, men samtidig forsøker jeg å være nøktern for nedturen blir desto større hvis optimismen er for overdreven og rugingen ender i ingenting.

Skrevet

Gratulerer til alle dere nye rugere! Jeg fikk satt inn egg på onsdag og er vel på dag 5 i dag. Klarer å slappe av ganske greit, men skulle gjerne ha kjent "litt mer", hvis dere forstår hva jeg mener. Føler meg helt som vanlig, ikke øm i magen lengre (var det de tre første dagene etter uttak), ikke smerter eller ømme pupper engang... hmm...

Noen symptomer på dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...