Fablefant✿ Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg merker at utover dagen er det mindre melk til mini (12 uker), og ved siste måltidet (ca kl 18-18.30) vil han tydelig ha mer, og sutrer litt når jeg har han opp til å rape. Roer seg fort når han kommer i senga og får sutten. Han sover da til alt mellom 4 og 7.30, så det virker imidlertid ikke som om han sulter... da ville han vel hatt våknet?! Spørsmålet blir da om jeg burdre gi han mm fra flaske (som jeg pumper før jeg legger meg), eller om det er greit å "roe" han ned (selv om han sikkert kunne spist mer...)? Nesten så jeg lurer på om han har mettehetsfølelse, han kan spise MYE:)
LilleBjella Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg syns ikke du trenger det. Det kan like gjerne være fordi han er trøtt at han sutrer litt når han blir tatt fra puppen. Og det er jo kos og varmt og godt å ligge der. Hvis han sover så lenge som han gjør, så får han tydeligvis nok.
Fablefant✿ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Takk for svar! Har også tenkt at han får nok, i og med han legger godt på seg, og sover for det meste fra 7 til 7. Men får litt dårlig samvittighet da, når han suger og suger og det ikke kommer mer melk:) Hehe! Men han roer seg jo fort i senga da - så spørs om det er kombinasjon av sugebehov og trøtt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå