Gå til innhold

Hvor mage bananer om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Persille vil ha en om morgen og en om kvelden. Er det litt drøyt eller hva? ps Det går bra med magen med to bananer, men det er kanskje ikke så sundt, less is more, aner ikke, derfor spør jeg her!

Miss Banana

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at to er for mye hvis det går bra med magen, og så lenge det ikke erstatter et måltid.

Jenta mi skulle sikkert ønske hun kunne få bananer istede for vanlige måltid, men hun kan maks spise en og heller ikke hver dag pga at hun får mageknip, blir hard i magen og får mye luft av for mye banan.

Skrevet

her gir vi max en banan pr. dag. men det er fordi mini får så utrolig diarè av banan. men det går akkurat bra med en, så da er det greit :D

Skrevet

Maks en halv om dagen, får hun mer enn det blir hun alltfor hard i magen...

Skrevet

Gutten min får som regel 1 de dagene han er i barnehagen og må vente litt på middag når vi kommer hjem....I helger og andre fridager får han som oftest 2.. Merker ingen problemer med avføring så synes det er greit.

Er litt i mot å nekte barnet mitt frukt og grønt.. er sjeleglad for at han faktisk heller vil ha en banan eller druer istedet for snop! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...