Camillagladiguttensin Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg fødte for 9 dager siden og har kost meg sammen med sønn min.. Og har lagt merke til han vil ha pupp nesten hele tiden (akkurat som jeg er smukk) for han drikker ikke hele tiden.. Bare sutter litt lissom... Om dere skjønner. Han er spesielt tullete om nettene.. Så idag begynte jeg med smukk.. hehe.. Selvom de på sykehuset anbefalte å drøye 4 uker hvertfall... Men men... Da jeg ga han smukken begynte jeg å grine.. Hehe ikke fordi det var nedtur - men redd han ikke vil ta puppen lissom... Jeg er førstegangs og alenemor så sikkert bare et følelsesmessig vrak akkurat nå hehe Noen som begynte like tidlig?
petite fleur Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Småen begynte med smokk da han var 5 dager gammel, og det var de ansatte på sykehuset som ga den til ham :-) Han vil nok ha pupp selv om han tar smokk også!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Du MÅ ikke begynne med smokk om du ikke vil. Han kan godt henge i puppen i to år om det passer for dere begge. Det er ingen regler for hva som er riktig og ikke. Kjenn etter magefølelsen din du. Følger du den, så blir det mye lettere å være mamma. Og jo mer suging, jo mere melk. Da har du en bekymring mindre. Jeg er blitt flink til å gjøre som det passer meg. Min baby er større enn din, men jeg nektet ei venninne å holde den her om dagen. Jeg bare sa at jeg er ikke komf med det i dag. Hahaha.
Camillagladiguttensin Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Ja sant nok.. Er nok viktig å følge magefølelsen kanskje:) Hehe Takk for svar... Det ordner seg nok med smukk.. Og amming:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå