Tuppelura08 og Dada02 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 vi har begynnt å gi snuppa litt MME på kvelden før hun legger seg. Bruker den ferdigblandede NAN 1 ( snuppa er straks 4 mnd ) I begynnelsen fikk hun helt grønn avføring og ekstremt ofte også på natten. Litt usikker på om dette kom av MME. Nå de siste par dagene har hun også begynnt å våkne to til tre ganger om natten uten å ville ha mat...virker bare som hun har vondt i magen...ingen avføring. Kan dette være pga MME? Kan det isåfall hjelpe å prøve HIPP istedet? Har brukt NAN1 ( den mn lager selv ) sporadisk tidligere og det har gått helt fint...er det forskjell på den som er ferdigblandet og den man blander selv?? Mange spørsmål det her, men håper noen kan svare....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Mange som plages me at Nan gir mageondt ja :-( Å hær va intet unntak... Så vi bruke Collett å dn e knallbra :-) Omega 3 i dn å man blande pulveret i 70 grader, nåt som redusere faren for at de bakterian som kan være i pulveret blir farlig :-) Mme barn har ofte grønn avføring, ala spinatsmoothie :-P Lykke til! Bare å prøve sæ fram :-)
Hepa85 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Kan jo være forsøket verdt og prøve seg frem med ulike merker, så finner man jo fort ut om det bedrer seg. Jenta mi har aldri hatt problemer med NAN, og merket ikke forskjell da vi måtte kjøpe HIPP fordi de var utsolgt på butikken. Det eneste jeg syntes var tungvint med hipp er at man må mikse pulver og vann når vannet er 70 grader, og så kjøle det ned til drikketemperatur. Jeg vet egentlig ikke helt hvordan 70 grader kjennes ut for å være ærlig, og det er også greit at ting går så raskt som mulig når den minste er sulten (særlig på natta når man gjerne er ganske trøtt selv også). Så eneste med HIPP er at jeg syntes det var mer tungvint. Men er jo verdt det om man kan forhindre magevondt
Siljev85 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 eg bruker hipp, og på pakken står det at den skal blandast ut i 50-60 grader, ikkje 70 grader? her går det fort iallefall, 1 min i vannbad, så er det klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå