Gå til innhold

smerter like ved siden av navlen, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde jeg også med andremann og jeg husker at jeg spurte jordmoren som jeg var på ultralyd hos (det dukket opp like før jeg skulle på ultralyd) og hun sa at smerter ved navlen ikke hadde med graviditet å gjøre.

Dagen etter var jeg på kontroll hos min "faste" jordmor og jeg spurte henne også for sikkerhets skyld. Hun er veldig erfaren og flink. Og hun sa at det var veldig, veldig vanlig for gravide å ha vondt / stikkende smerter rundt navlen, at det var mange som hadde det.

Men hun sa at årsaken var uforklarlig. Men for henne så var det et kjent fenomen i alle fall.. :)

Så det er i hvertfall ingenting å bekymre seg over. :)

Kanskje det er noen nerver som ligger i klem eller noe..

Heisann.

Når eg var hos jordmor for et par uker siden nevnte eg at navlen min var på vei ut. Er 26 uker på vei nå.

Ho lurte på om eg hadde vondt rundt navlen, for det var veldig vanlig visst nok.

Det kunne være sånn at en ikkje ville folk skulle ta på navlen og hvis man strøk borti noe med magen fikk man vondt i området rundt navlen.

Kanskje navlen din er på tur ut og det er derfor du har vondt.

jeg har også hatt vondt rundt navlen, og spesielt på oppsiden. Har også kjent en klump av et slag der, men har ikke tenkt så mye over det, og trodde kanskje navlen var på vei ut før jeg igår fikk ekstreme smerter fra det punktet og i hele magen pluss at jeg var skikkelig kvalm. Kom meg på legevakten, ig det viste seg at jeg hadde fått navlebrokk...

absolutt ikke gitt at det er det du har i det hele tatt:-) bare ville fortelle min historie ang navlevondt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...