Gå til innhold

Vennepar i 35 årsalderen med barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et gift par på 35 år med en gutt på 6 år og en liten en (jente-tror vi) i magen, som ikke har så veldig mange gode og nære venner med barn. Vi søker derfor etter andre som er i samme situasjon. Hvis noen viser interesse oppgis nickname.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor hen i landet bor dere??

• 2 uker senere...
Skrevet

Henger meg på den over her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisan. Vi er også et gift par på 35 som venter barn i oktober. Jeg har fra tidligere to jenter på 13 og 15 år. Vi har svært få venner med barn så det hadde vært veldig trivelig å utvide kretsen. Vi flytter til Østfold i juni.

Skrevet

Hvor bor dere? Vi bor i Bergen, og har to barn som blir 6 i år (ikke tvillinger, men stesøsken- jente og gutt) en jente på 2 år, og en gutt i magen som kommer til sommeren.

• 3 uker senere...
Skrevet

hei vi er samboere. jeg 35 og han 40 .

har 3 barn fra før.

gutt på 11

jente på 13

jente på 15

venter en liten attpåklatt i oktober.

både spennende å litt skummelt.

Skrevet

Vi er også et gift par på 35 og 36 som har 3 barn,jente17år,gutt snart 11år og gutt snart 8år,håper også på en liten attpåklatt i 2010:=)

Bor i Østfold.

Skrevet

Heisan "gleder meg så ille"

Hadde vært trivelig å bli kjent!! ?Vi flytter som nevnt til Østfold i juni og er igunn ikke så veldig kjent der ( har hatt seilbåten liggende noen år men har kun oversikt "på sjøen" kan du si.) Vært flott å treffe på noen som vet hvor ting-tang er :) Jeg har en profil slik at vi feks kunne sendt direkte m..hvis det er ønskelig. Har som sagt to jenter f. 93 og 96. Venter en liten i oktober..

Skrevet

Heisann sjøkos:=)

Det høres ille koselig ut:=)

Dere kommer til å strortrives i Østforld,det kan jeg nesten garantere.

Hadde vært flott om vi kunne sende direkte meldinger.

Hva gjør jeg for at vi skal få til det?

er litt grønn,(flau),hehehe.

Vi jobber med en liten attpåklatt som vi håper vil komme til oss i 2010, så er jo ikke så langt fra da du skal ha din lille attpåklatt;=)

Kan tenke meg dere gleder dere veldig.

Skrevet

God morgen i solen :)

For å kunne sende direkte meldinger må man gå inn på Din Side ( den du kommer inn på når du logger deg inn) også går du inn på Profil. Der kan du opprette en profil og så sende-motta direkte meldinger.

Klem

Skrevet

Sorry,går litt sakte her nå;=)

Jobber helga ,så er mye å gjøre denne helga...uff litt massete med den helgejobbinga,heldigvis bare hver 3 uke.

Tror jeg har klart å lage meg en Profil nå;=)

Kommer sterkere tilbake på Mandag etter helgjobbinga:=)

Koselig å prate med deg,du høres ut som en real og god dame.

God helg til deg og dine.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...