-kreativmamma- Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk en gutt for snart en uke siden, og er jo dermed i gang med denne renselsen etter fødselen. Hvor lenge hadde dere andre frisk blødning? Har lest at det kan variere, men det står liksom ikke noe om hvor lenge det er normalt med frisk blødning... Blør ikke veldig mye eller noe sånn, men det er friskt blod fremdeles.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Blødde vell friskt blod i ca 3 uker. Etter det var det 2-3 uker med rødlig utflod, mindre og mindre for hver dag.
Elsker jenta si<3 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg blødde vel i 5-6 uker etter fødselen.. Var såå godt når det var ferdig!
Gjest Orkideen Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Heg blødde i 13 uker etter mitt keisersnitt
Mammantiltigerogentil Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg blødde i ganske nøyaktig 6 uker. Så var det over; superdeilig å være ferdig med det
Babyønske �� Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Friskt blod hadde jeg stort sett bare mens jeg var på sykehuset(4 dager). Ellers bare rikelige mengder med brunlig utflod. Hadde en og annen morgen med frisk blødning i det jeg stod opp, men det var kun de første 14 dagene. Den brune utfloden avtok gradvis, men jeg var ikke helt ferdig med den før etter 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå